Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä olen lähdössä lauantaina baariin pitkästä aikaa!!!!!!!!

Vierailija
21.05.2007 |

Olen varmaan huono äiti (lapsi 1v.), mutta odotan todella, että pääsen vähän tuulettumaan!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sorry vaan, mutta en todellakaan ymmärrä, mitä hohtoa on mennä tunkkaiseen baariin känniläisten kanssa örveltämään!

Vierailija
2/3 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä pojat 5v ja 2v ja noin 4 kertaA VUODESSA käyn ja silloin nimenomaan nautin siitä baarissa olemisesta ja saatanpa välillä jopa pienessä hiprakassa olla.:)



niin ja mulla muuten lapset kotihoidossa siihen asti kun kuopus täyttää 3v....



OIKEIN HAUSKAA ILTAA AP SITTEN LAUANTAINA!! :)

JA sitten pidät superkivaa hyvällä omalla tunnolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aika erikoinen kuva baareissa käymisestä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän