Lue keskustelun säännöt.
Muistaako miehenne teitä pienten lasten puolesta?
14.05.2007 |
Siis tekeekö lapsilta korttia ja kehottaako lapsia onnittelemaan äitiä tai laulavatko tai antavatko lahjan tms.
Meillä miehen kanssa 2 lasta ja mies ei koskaan lasten kanssa muista minua... Siis ei korttia tms. lapsiltakaan kun ovat niin pieniä että tarvitsevat isän apua siinä.
Omalle äidilleen vie joka vuosi ruukkuruusun... kelpais minullekin...
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla