Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähdenkö viemään vauvaa lääkäriin vai jatkanko kävelemistä

Vierailija
21.05.2007 |

Vauva 10kk on kiukunnut koko päivän. Välillä suorastaan kiljuu.



Mutta ei ole kuumetta, ei flunssaa ei mitään.



Kamala kiukku vain. Tissiä vaatii jatkuvasti.



Lyhyet unet suostui ottamaan kantoliinassa kun pysyin liikkeessä.



Syönyt huonosti.





Onkohan tuo siis vain jotain kiukkua ja menee ohitse kun jaksan kannella sylissä. Vai pitäisikö viedä näytille varuiksi. ( lääkäriin siis )

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tk-ajanvaraustääti sanoisi, että " on sullakin joskus huonoja päiviä" . Saako hampaita, onko kasvukipuja. Seuraa huomiseen!

Vierailija
2/6 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vauva oli huutanut monta tuntia ja ollut itkuinen, kuitenkaan sairautta ei kai kummemmin oireillut. Sairaalassa todettiin aivokalvontulehdus. Nopean lääkäriin pääsyn takia pelastui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten voi olla tulossa kipeäksi. Vai voisko hampaat vaivata?



Jos vauva ei ole väsähtäneen oloinen, niin tuskin tarvitsee lääkäriä.

Vierailija
4/6 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti tuon ikäisellä on kyllä mielekkäämpääkin tekemistä päiväksi kuin kiljuminen.

Vierailija
5/6 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sinun lapsesihan se on ja mene ihmeessä jos siltä tuntuu.



Onko lapsella lämpää? Oletko kokeillut antaa särkylääkettä? Kyllähän kyseessä voipi ollakin korvatulehdus - punoittaako korva tai aristaako lapsi jos kosket korvaan/painat vähän korvanlehteä? Tietty hammaskin sopii kuvioon. Onko syönyt jotain mikä voisi aiheuttaa vatsanväänteitä? Eroahdistuskausikin se pukkaa noilla tietämillä että kenties tuo voisi henkistäkin olla vaikka olen kyllä samaa mieltä kuin joku, että ei terve vauva huvikseen karju koko päivää.

Vierailija
6/6 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin aiemmin särkylääkettä ja nyt vauva onkin jo paljon tyytyväsempi. Eli jossain on pipi kerran lääke auttaa.



Nuo korvat itseänikin epäilyttävät. Soitin päivystykseen ja kysyin heidän mielipidetään.



Pyysivät tulemaan käymään. Mutta kohta lähdetään siis päivystykseen näyttämään poikaa.





t: ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä