Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko olla niin, ettei alle 3-vuotiailla vain synkkaa keskenään?

Vierailija
21.05.2007 |

Minun ja kaverini pojan välillä ei näytä kemiat toimivan. He ovat hyvin saman ikäisiä ja olleet paljon tekemisissä yhdessä jo ihan vauvasta asti. Mutta koskaan heillä ei vain ole synkannut. Leikit eivät mene yhteen. Tulee jatkuvaa tappelua samoista leluista. Toinen haluaisi ottaa kovasti kontaktia, kun taas toinen leikkisi yksin ja rauhassa.

Voiko tosiaan olla niin, että jo noin pienillä ihmisillä ei vaan jutut mene yhteen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi lasten sit pitäisi??

Vierailija
2/7 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen samanikäinen haluaa koko ajan tulla ihan kiinni; repii lelut käsistä, kiipeää päälle, haluaa koko ajan koskettaa ja halia ja välillä mätkäistä vähän lujempaakin. Ei tule mitään, koko ajan huudetaan. Toinen ihan samanikäinen taas käyttäytyy jokseenkin samalla tavalla kuin meidän lapsi eikä ole mitään ongelmaa ja pärjäävät hyvin samoilla leluilla. Ihan mielenkiintoista seurata tuota vaikka ikää on vielä noin vähän!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ja ystäväni esikoiset tappelivat yhdessä vaiheessa ihan verissä päin, nyt ovat molemmat iän myötä tasaantuneet ja leikkivät tosi kivasti yhdessä.

Vierailija
4/7 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin kaveriperheiden lasten kanssa tulee loistavat leikit, joidenkin ei. Ja tämä oli erittäin selvää juuri 1-2-vuotiaana. Yli 3-vuotiaat osaavat jo vähän ottaa huomioon erilaisia luonteita ja keksivät sellaista tekemistä, joka miellyttää molempia.

Vierailija
5/7 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkodissa on yksi tyttö ylitse muiden mutta myös muita kavereita on. Osan kanssa ei leiki oikeastaan ikinä (tai ainakaan ei kerro leikkivänsä).

Vierailija
6/7 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä onneksi myös sellainen, että tarpeen tullen tulee helposti toimeen tosi monenlaisten lasten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ihmisillä vaan ei kemiat natsaa keskenään. Sillä iällä ei liene asian kanssa mitään tekemistä. Ärsyttää toi asenne, että " LAPSET sen ja sen ikäisenä sitä ja tätä, ja kaikki lapsethan näin ja näin..." Just näitä, että halutaan vauva tai lapsi, tajuamatta että IHMINEN siinä halutaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi