Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vittua mä teen ton miehen kanssa...

Vierailija
14.05.2007 |

Ryyppää minkä kerkiää, ja nythän se vasta huipentui kun lätkämatsit oli.

Tyhjiä lupauksia, en halua että lapseni joutuvat katsomaan joka päivä kaljapulloa pöydällä....

Kännissä ei ole joka päivä mutta ottaa jokusen aina ja viikonloput menee kalsarikännejä vedellessä.

Ja EI kiitos jätä-se-sika -kommentteja, asiaan kun liittyy niin paljon muutakin......

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta turha on tänne sitten vuosien päästä tulla itkemään, että miksi en jättänyt sitä jo silloin toukokuussa 2007...

Alkoholistihan tuo miehesi on, siitä ei kannata keskustella. Ohjaa hoitoon. Sano, että jos ei viinan juonti lopu niin sitten loppuu tämä suhde!

Vierailija
2/5 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos yhtään ajattelen lapsiasi (jos niitä on) niin otat sen eron. Juoppo on juoppo eikä lopeta sinun määräilyilläsi vaan omasta halustaan.

terv. raittiin alkoholistin lapsi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ttää sen miehen (suositeltava vaihtoehto, varsinkin lasten kannalta) tai sitten tyytyä elämääsi (todella huono vaihtoehto, varsinkin lasten kannalta)...

Vierailija
4/5 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lätkää katsoesa vähän useamman, niin ei se minusta kenestäkään alkoholistia tee. Otin minäkin muutaman, ja samoin otin lauanataina euroviisujen äärellä ja ihan kunnollinen tunnollinen ihminen olen. Ja olut illassa ei sekään ole miehelle paljoa enkä oikein ymmärrä mitä haittaa lapsille on siitä, jos näkevät kaljapullon?

Tietenkin jos mies dokaa joka viikonloppu molempina päivinä oikein urakalla eikä tee kotona mitään muuta, niin sitten hänellä on ongelma, mutta jos noi sun " kalsarikännit" tarkoittaa neljää kaljaa lasten nukahdettua, niin anna olla.

Vierailija
5/5 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

lätkää katsoesa vähän useamman, niin ei se minusta kenestäkään alkoholistia tee. Otin minäkin muutaman, ja samoin otin lauanataina euroviisujen äärellä ja ihan kunnollinen tunnollinen ihminen olen. Ja olut illassa ei sekään ole miehelle paljoa enkä oikein ymmärrä mitä haittaa lapsille on siitä, jos näkevät kaljapullon?

Tietenkin jos mies dokaa joka viikonloppu molempina päivinä oikein urakalla eikä tee kotona mitään muuta, niin sitten hänellä on ongelma, mutta jos noi sun " kalsarikännit" tarkoittaa neljää kaljaa lasten nukahdettua, niin anna olla.

Se on miltei joka ilta tuo 2-4 kaljaa, ja lapset ovat vielä hereillä.

Viikonloppuisin mies on joko kumpanakin päivänä kännissä tai sitten

vain toisena.

Ei kisko kaljaa " ihan tunnolla" persiit olalle...

Joskus mietin onko täällä oikeasti joku ongelma vai olenko mä vaan tiukka.

Mutta kyllä musta on ongelmaa.

Minä kun omistan sellaisen " juoppotutkan" kun lapsuudesta asti katsonut humalaisia ihmisiä niin pienikin känni ärsyttää.

Miehen päivän tekemiset on suurinpiirtein nämä;

Ruoanteko (silloin tällöin)

tietokonehuoneessa kököttäminen ja muutaman kaljan juonti (kököttäminen kestää lähes koko loppupäivän työajan jälkeen)

Illalla TV:n tuijottaminen

välillä tupakilla käynti.

Töissä käy kyllä arkisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi