Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis pitäiskö eskarin jo käydä 2km:n reissuja yksikseen???

Vierailija
07.05.2007 |

Ja kuinka monella näin on? Kysyn aiempaan viitaten, jossa luokanopettaja oli sitä mieltä (lapseton luokanope). Meillä on käyty yksikseen (=kavereiden kanssa) ainoastaan lähipuistossa, joka on 400m päässä. Oonko niuho vai mitä?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi