Lue keskustelun säännöt.
Siis pitäiskö eskarin jo käydä 2km:n reissuja yksikseen???
07.05.2007 |
Ja kuinka monella näin on? Kysyn aiempaan viitaten, jossa luokanopettaja oli sitä mieltä (lapseton luokanope). Meillä on käyty yksikseen (=kavereiden kanssa) ainoastaan lähipuistossa, joka on 400m päässä. Oonko niuho vai mitä?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla