Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vk-puku vahingossa ilmaiseksi - menenkö maksamaan?

Vierailija
17.04.2007 |

Kassa unohti sen kokonaan, poisti vain hälyt. Lapsi raivosi juuri rattaissa, joten en edes kuunnellut loppusummaa, maksoin vain kortilla. Kotona tajusin kuitista, ettei puvusta maksettu mitään. Omatunto kolkuttelee, menenkö huomenna takaisin kauppaan?

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omatunto ei antaisi periksi pitää maksamatonta pukua.

Vierailija
2/57 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on niin kauhea rahapula.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: Kahden pienen lapsen äiti, joka ei tajua palstan slangia

Vierailija
4/57 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kaupan kassakaan huomaa, että on ottanut jostakin tavarasta ylihintaa.

Vierailija
5/57 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rehellinen ja mennyt monesti oikaisemaan vastaavanlaiset virheet. Hyvä elää itsensä kanssa omatunto puhtaana. Tutki sydämessäsi asiaa, tiedät vastauksen kun lakaiset kiusaukset hetkeksi syrjään.

Vierailija
6/57 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko muuten mielenrauhaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/57 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virheitä voi kaikille sattua. minulle on kunnia asia etten varasta ja oeln rehellinen ´viimeiseen asti

Vierailija
8/57 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että hyödyitkin jotain kassan virheestä?





:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/57 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin varmaan muutenkin käynyt asian selvittämässä, mutta tältä palstalta sain asialle lisätukea. Kiitokseksi rehellisyydestä paketti Juhlamokkaa, ei kuitannut edes matkakuluja. :)

Vierailija
10/57 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" tottakai menet maksamaan!" just joo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/57 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tarkastaa se puku kunnolla nolojen tilanteiden välttämiseksi, koska joskus hälärit eiät syystä tai toisesta toimi ostopaikan porteilla, mutta sitten muualla toimivatkin.



Terv. Ent. vaatekaupan myyjä

Vierailija
12/57 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tavaratalosta ostettiin ulkokäyttöön tuolit, kuviteltiin että niitä on siinä kaksi olivat siis muovikelmupaketissa. Laitettiin paketti hihnalle ja luultiin saavamme yksi ylimääräinen koska kassa otti vain yhdestä hinnan. Oltiin hiljaa.



Kotona avattiin paketti ja hups siinä olikin neljä tuolia, muovisia selkänojallisia, käsinojallisia ja kokoontaitettavia.



Hyvä kauppa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/57 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en varmaankaan menisi oikaisemaan asiaa. Voisihan vastaava virhe sitäpaitsi ihan hyvin jäädä täysin huomaamattakin: jos ei tutkisi kuittia tarkemmin.



Meillä on käynyt kerran sellainen, että ostimme lastentarvikeliikkeestä lapselle turvaisuimen ja sen hinta oli jotain vähän vajaat 300 Euroa. Ja vasta kotona pitkän ajan päästä kyseinen kuitti tuli vastaan ja huomasimme, että myyjä olikin laskuttanut vain 150 Euroa siitä eli melkeinpä puoleen hintaan lähti. Saimme vielä kylkiäiseksi jotain pikkusälää... Pitkään asia vaivasi, mutta ikuinen rahapula ja tieto siitä että virhe ei ollut meidän emmekä olleet mitenkään johdattaneet harhaan sai jättämään asian sikseen. Kyseiseen liikkeeseen en kehdannut mennä piiiitkään aikaan, eli kyllä se jotenkin jäi omaatuntoa kolkuttamaan.

Vierailija
14/57 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käyt asiasta as. palvelussa mainitsemassa, ottavat kuitista myyjän koodin ylös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/57 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aatelkaapa ite jos joutusitte varkaan uhriksi, tai joku VAHINGOSSA veisi teiltä jotain eikä koskaan palauttaisi, myhäilisi vain että en mä varastanut kun se oli vahinko.

Vierailija
16/57 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en ainakaan osaisi nauttia tuollaisesta " hyvästä" tuurista.

Tietty jos iso ketju, ei tuollainen paljon merkkaa kaupan tuloksessa. Mutta kuulostaa siltä, että täällä moni olisi valmis sälyttämään vahingon ihan jonkun yksittäisen yrittäjänkin tappioksi, jos puku olisi jostain pikkuliikkeestä...

Vierailija
17/57 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta omatunto on alkanut kolkuttaa?

Vierailija
18/57 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

etenkään jos iso ketju kyseessä. pienempään kauppaan en kehtaisi varmaan hetkeen mennä...

mutta kassan vika, joten en menisi.

Vierailija
19/57 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei oo ap:n takia esim. jääny kärryyn tmv. ja hälyt on poistettu, joten ei ala muuallakaan huutaan. ihan on kassan kautta mennyt puku, mutta ei kuitenkaan laskutettu...



muakin kiinnostaa mikä on vk-puku?

ai välikausi?

Vierailija
20/57 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


Jos ei maksa ostettua tuotetta, niin silloin sen varastaa. En enää halua tuollaisia taakkoja omatunnolle. Mene maksamaan puku, niin omatuntosi ei soimaa enää sinua. Muuten se soimaus ei koskaan lopu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan