Lue keskustelun säännöt.
Onko teillä vielä lunta?
14.05.2007 |
Viikonlopun sateet huuhtoivat meidän pihasta viimeisetkin lumen rippeet, joten tännekin tuli nyt oikea kevät! Ihanaa!
Kommentit (2)
pohjoisessa ollaan.. toissapäivänä satoi niin, että maa oli valkeana, mutta nopeaan sulaa kyllä pois..
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meillä ei varmaan ole yli kuukauteen ollut yhtään lunta.