Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko myötähäpeää Hannan pressitilaisuudesta?

Vierailija
07.05.2007 |

Mulle tuli vähän paha olo omakohtaisista kokemuksista, tosin en missään pressitilaisuudessa ole ollut..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyyteli anteeksi jotain... epämääräisiä vastauksiaan tms?!

Vierailija
2/9 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän häntä täysin! Vieraalla kielellä tuollaisessa tilanteessa voi helposti mennä lukkoon ja unohtaa sanat jne.

Kokeneemmillekin voi käydä noin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pressitilaisuuksia varten. olisi pitänyt treenata englantia! En ole itsekkään mikään mikään englanti nero, joten olen pahoillani Hannan puolesta.

Vierailija
4/9 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sympatiaa kyllä! itelle ois käynyt just kanssa noin, jos ois pitänyt enkkua puhua julkisesti!

Vierailija
5/9 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. vuoden 2004 voittaja Ruslana ei osaa yhtään englantia....mutta tuskinpa moni teistäkään edes sitää tietää, tuskin edes seuraatte euroviisuja...tuota hannan lehdistötilaisuuttakaan ei kukaan ulkomailla katso..

Vierailija
6/9 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska miten eri tavalla yle ja nelonen uutisoivat lehdistötilaisuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin ole sitä mieltä että pitäisi osata englantia mutta voisi ottaa tulkin jos ei osaa niin ei mene lehdistötilaisuus tuollaiseksi naureskeluksi.

Vierailija
8/9 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

4:n mukaan Hannan haastattelu meni penkin alle. Näin sitä kannustetaan Suomen euroviisuedustajaa! Pisteet Ylelle minulta. Yllättävää, että Hannaa ei oltu tilaisuuteen prepattu ollenkaan. Olisd hyvin voinut käyttää tulkkia ja ottaa jännitysoireisiin vaikka beetasalpaajaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niinkään kökkö englanti vaan hannan naureskelut " blööh, öööh, im sorry hehe-eheh..."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän