Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jestas, värjäsin kulmat ja nyt sitte tuli ulkonaliikkumiskielto!!!

Vierailija
16.07.2006 |

Eipä onnistunut ei, en toista kertaa tuota tököttiä kulmiini laita, vaan maksan suosiolla sen 18¿ kosmetologilla. Piti olla ruskeeta, tuli mustat vaikka ohjeen mukaan laitoin. Miten saan äkkiä värin pois?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos väri on tarttunut ihoon, niin sen saa pois Neoamiseptilla.

Vierailija
2/10 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...iho voi tosin punoittaa =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se parissa päivässä haalistuu :)

Vierailija
4/10 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ripsiä myöskin. Refectocil merkkinen on aine. Itsellä ruskea(kulmiin) ja musta(ripsiin). Vaatii sen hapettaja litkun vielä mutta on aina toiminut ja paljon on rahaa säästynyt

Vierailija
5/10 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aine värjää todella nopeasti, joten pitkää vaikutusaikaa ei tarvita. Olisi kannattanut lukea ohjeet HUOLELLISESTI. Niissä nimittäin varoitetaan liian pitkästä vaikutusajasta. Pidä väriä mielummin liian vähän aikaa, koska jos tulos jää liian vaaleaksi, väriä on helppo lisätä.

Vierailija
6/10 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun minulla on hiusten värjäyksessä väri ottanut ihoon kiinni (kuiva iho). otan pumpuliin vodkaa ja sillä saa ihosta väriä pois. en tiedä onko sinulla varsinaista ongelmaa, siitä, että ottanut ihoon kiinni, mutta ainahan sitä voi yrittää :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetyperoksidi (kehitepullossa) on ainoa jolla väri lähtee karvoista!

Vierailija
8/10 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koittaisi säästää tuota summaa, paketti josta värjää sekä ripset että kulmat ainakin 10 kertaa sen sijaan, että käyn vähintään kuukauden välein kosmetologilla ja pelkkä kulmien värjäys ja nypitys sen 18¿. Nytpä on sitte kokeiltu, mutta tulos ei ollu hyvä. Noita aineita on varmaan monenlaisia. Todellakin tuli mustaa, vaikka paketissa lukee ruskea! Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota pumpulipuikko ja kostuta. Varmasti lähtee.

Vierailija
10/10 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut ekaa kertaa asialla, joten tulos on ok. Ensimmäisellä kerralla minullekkin kävi niin, että tuli liian tummat kulmat. Tuo värjäysaika on yksilöllistä ja vain kokeilemalla oppii. Olen jo vuosia säästänyt värjäämällä itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän