Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä miehestä, jonka seurustelusuhteet

Vierailija
23.07.2006 |

kariutuvat kerta toisensa jälkeen, koska niissä ei ole " sitä jotain" - siis jalat alta vievää romantiikkaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä suhde ikinä ole täydellistä symbioosia ja suurta auvoa.

Vierailija
2/8 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen paljonkin seilannut, samoin mieheni; toisistamme sitten löysimme " Sen Oikean" .



Jotkut eivät vain tyydy yhtään vähempään!Elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi " kakkosvaihtoehtoon" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole vielä varma seksuaalisuudestaan..

Vierailija
4/8 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään suhde ei vuodesta toiseen ole pelkkää jalat alta vievää romantiikkaa!

Vierailija
5/8 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin romantiikka katoaa varmasti homosuhteissakin ennen pitkää

Vierailija
6/8 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten voikin luontevasti siirtyä lähibaariin tillittämään miten olis ollu niin paljoin rakkautta annettavana ja ikuisena romantikkona halus oottaa sitä oikeaa jota ei ikinä tullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvähän s sitten on että huomaa ajoissa.

Vierailija
8/8 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän on erittäin mukava ja kaikinpuolin mukiinmenevä ja tasapainoinen ihminen, hänen kanssaan synkkaa jne? Ongelma on vain " sen jonkin" puute.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi