Miksi kaikki kauniit huonekalut maksaa niin paljon!
Mä en ala. En saa kotiin mitää kivaa ja kaunista kun kaikki haluamani jutut on niin kalliita. Sitten tyydyn johonkin ihan kivaan ja olen aina tyytymätön kotini sisustukseen kun kaikki on halpaa kompromissia😭😭
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Niin ja miksi kaikki huonekalut ovat joko mustia tai valkoisia? Miksei missään myydä tummanruskeita huonekaluja?
Tai ylipäänsä värejä. Sohvat on harmaita tai beessejä. Joku vähänkin erikoisempi väri on tietysti vain tilauksesta ja;tai tottakai kalliimpi. Ap
Se johtuu ihan itsestäsi kun et pidä kauniina muita kuin kalliita huonekaluja
Vierailija kirjoitti:
Kalliimmissa on paljon kauniimpi muotoilu ja on yksityiskohtia. Halvat on kantti kertaa kantti. Ap
Vierailija kirjoitti:
Niin ja miksi kaikki huonekalut ovat joko mustia tai valkoisia? Miksei missään myydä tummanruskeita huonekaluja?
Muut värit on liian rohkeita suomalaiseen makuun eivätkä myy. Ja muita värejä ei osteta kun ei ole edes tarjolla muuta🤷
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai ylipäänsä värejä. Sohvat on harmaita tai beessejä. Joku vähänkin erikoisempi väri on tietysti vain tilauksesta ja;tai tottakai kalliimpi. Ap
Mitä itse olen sohvia katsellut niin kangas- ja värivaihtoehtoja on monia kymmeniä, yli sadan. Ei ne näytillä tai kuvissa olevat ole ne ainoat vaihtoehdot 🙄. Paitsi tietysti jos esim jostain Jyskistä tai Ikeasta ostaa...
Olisiko ap:lla antaa edes jotain esimerkkejä näistä kauniina pitämistään huonekaluista, jotka ovat kalliita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä itse olen sohvia katsellut niin kangas- ja värivaihtoehtoja on monia kymmeniä, yli sadan. Ei ne näytillä tai kuvissa olevat ole ne ainoat vaihtoehdot 🙄. Paitsi tietysti jos esim jostain Jyskistä tai Ikeasta ostaa...
Niin eli tilauksesta ja kalliimmalla. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin eli tilauksesta ja kalliimmalla. Ap
Tottakai eri kankaat on eri hintaisia. Ja monet sohvat menee muutenkin tilaukseen vaikka ostaisikin sen harmaalla peruskankaalla 🤦
Kalliimmissa on paljon kauniimpi muotoilu ja on yksityiskohtia. Halvat on kantti kertaa kantti. Ap[/quote]
Niin. Etkä osaa ajatella, että miksi?
Vierailija kirjoitti:
Olisiko ap:lla antaa edes jotain esimerkkejä näistä kauniina pitämistään huonekaluista, jotka ovat kalliita?
No esim se minkä haluaisin
https://www.juvikauppa.fi/images/kuvat/isannanvaatekaappi23.jpg 2290 + maalaus valkoiseksi
Vs se minkä ostin
https://www.ikea.com/fi/fi/images/products/pax-grimo-vaatekaappi-valkoi…
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kalliimmissa on paljon kauniimpi muotoilu ja on yksityiskohtia. Halvat on kantti kertaa kantti. Ap
Niin. Etkä osaa ajatella, että miksi?
Joo, osaan. Ei siitä olekaan kyse enkä ole kysynyt että miksi, vaan siitä että ei ole rahaa ostaa niitä. Ap
Itse olen ratkaissut asian niin, että en ole yrittänytkään ostaa kaikkia kerralla, vaan olen ostanut ja hankkinut asioita pikkuhiljaa, enkä samanaikaisesti kaikkia. Olen ollut monta kertaa mieluummin ilman kuin tyytynyt johonkin joka olisi liian paljon vain sinne päin oleva. Yllättynyt olen ollut siitä, kun jotkut ovat sanoneet. että mitäs sitten jos löydän itselleni kumppanin. No mitä sitten jos ja kun haluaa asettua ja elää parisuhteessa jonkun kanssa, niin eikö silloin ole luontevaa ajatella, että sitten yhdessä katsotaa ne mitä säilytetään toiselta ja mitä toiselta ja tehdään jonkinlaienn kompromissi ratkaisu. Vastoin yleistä harhaluuloa ei meille keikille miehille riitä se, että saamme korkeintaan "sisustaa" autotallin nurkan itseämme miellyttävävällä tavalla, eikä vain siksi, että harvemmassa asunnion yhteydessä on minkäänlaista autotallia.
Vierailija kirjoitti:
Näin mainoksessa tämmösen, eikä ole kallis, on just alennuksessa, tämmöstä ajattelin. Mulla ei ole ollut sohvaa kuuteen vuoteen. Mulla on puun väriset ikivanhat oikeat huonekalut, hyvin käy niihin tämä. Ja joo, ne olivat aikoinaan kalliita kun ostin, ennen näitä mistä saa kasan lautoja-kasaa itte.
Natuzzi 2-istuttava sohva oranssi
Natuzzi
546 €642 €
En voinut laittaa linkkiä kun oli kilometrin pituinen.
Mikä on kallista? Ei huonekalut välttämättä kalliita ole, jos seuraa hinta-laatusuhdetta. Itselläni on ruskeat koivuiset olkarin kalusteet. Täyttä puuta ja kestää vuosikymmenet.
Hinta siis halpa, kun kestää pitkään. Sohva on harmaa, mutta sopii minulle. Sohvia saa vaikka millä väreillä eikä sekään älyttömän kallista ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.juvikauppa.fi/images/kuvat/isannanvaatekaappi23.jpg 2290 + maalaus valkoiseksi
Vs se minkä ostin
Ap
Tokassa viestissä ap kritisoi sitä, ettei huonekaluissa ole ylipäänsä värejä. Mutta sitten olisi tuonkin maalaamassa VALKOISEKSI 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vs se minkä ostin
Ap
Tokassa viestissä ap kritisoi sitä, ettei huonekaluissa ole ylipäänsä värejä. Mutta sitten olisi tuonkin maalaamassa VALKOISEKSI 🤣
Joo, se nimenomainen huone on muuten hyvin värikäs seinistään. Siihen sopii valkoinen parhaiten. Ap
Niin. Itse suosin puuta, mutta sekin maksaa. Yrittää löytää kohtuuhintaa, silloin kun on pakko hankkia joku. Hankalaa kieltämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja toisekseen, pakko on jyskistä,ikeasta yms ilmeisesti mielestäsi rupukaupoista ostaa kun huonekalut on KALLIITA vähänkään laadukkaammissa paikoissa. Minkäs teet. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siinähän se syy on miksi ne on kalliimpia. Jokainen sentti saumaa maksaa. Mitä suorempi ja yksinkertaisempi sen halvempaa tehdä.