Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen onnellinen :)

Vierailija
16.07.2006 |

Tajusin just että asiani ovat todella hyvin, vaikka välillä tulee valitettua joka asiasta.. Olen nuori, terve, mulla on hyvä mies, ja terve ihana lapsi. Ostamme oman asunnon ja haaveilemme toisesta lapsesta.. Mies on kesälomalla, on ollut mukavaa.. Hyvä mieli kaikesta. =)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti mahdollisimman moni meistä saisi vielä kokea onnentunteita ja onnellisia asioita!

Vierailija
2/2 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässämme on ollut monta mutkaa viime kuukausien aikana, mutta rakkaan aviomieheni kanssa olemme niin vahva pari, että monet murheet tuntuvat paljon pienemmiltä, koska saamme jakaa ne kahdestaan. Olemme kärsineet lapsettomuudesta pian 2,5 vuotta. Olemme menossa syksyllä toiseen lapsettomuushoitoon. Mutta silti jaksan olla onnellinen, koska lapsettomuutemmekin on meidän yhteinen asia. En voi kuvitella sitä onnen määrää, mikä toivomamme oma vauva saisi aikaan. =)



Onnellista yötä kaikille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän