Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhumaton mies

Vierailija
02.07.2006 |

Että mua ottaa päähän kun näkee että miehellä joku ottaa päähän ja naama norsun **lla mut sitte kun kysyy niin vastaus on " Ei oo mikään.." Eikä viitti alkaa jankkamaankaan kun tiiän omalla kohdalla et sit v*tuttaa vielä enemmän jos joku koko ajan kyselee ja vaatii vastausta. Ei vaan jaksais tuollasta mörimöykkyäkään päivästä toiseen kattella.... ja ittestä sitä vikaa sitte väistämättä alkaa etsimään.. siis miettii että onko sanonut/tehnyt jotain väärin... *hmhh* No, sainpahan avautua...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjotusvirheitä ja itteni toistoa (ottaa päähän kun näkee et miehellä ottaa päähän..) mut toivottavasti pointti tuli selville :)



ap

Vierailija
2/2 |
02.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Utelu vain pahentaa asiaa. Kysy mieluummin, voitko tehdä jotakin helpottaakseen hänen oloaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi