Lue keskustelun säännöt.
vituttaa kun meillä on miehellä on meidän hyllyssä kirjoja, jotka on ex-tyttöystäviltä.
09.07.2006 |
ja vielä omistuskirjoituksilla. en viittis heittää roskiinkaan kun on niin hyviä, mut olisko oikein, että revin ne tekstit pois?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kai sinullakin oli muita ennen häntä? Älä nyt ole lapsellinen.