Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huoh! Miehellä kuukauden kesäloma, eikä tee muuta kuin pelaa pleikkaria.

Vierailija
09.07.2006 |

Vieläpä jotain Final Fantasy seiskaa, muksut jää kokonaan minun vastuulleni.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käske sitä ukkoos vähn ryhdistäytyyn ja ajattelemaan että ei ole tosiaan enää pikku-poika vaan aikuinen jolla on lapsia!

Ja olis kiva tehdä jotain kivaa yhdessä lasten kans.



Mulla ukko taas valittaa ja valittaa kun ei oo lomaa vielä. Viikonloput menee kärtytessä ja valmiiksi jo tiedetään et kun se kesäloma koittaa on kattoremontti edessä joten eipä ole yhteistä aikaa silloinkaan.

Persiilleen menee koko kesä mut eipä oo eka vuosi!



Koita jaksella!

Vierailija
2/2 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti varmaankin olla:



" Huoh! LAPSELLA kuukauden kesäloma, eikä tee muuta kuin pelaa pleikkaria."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan