Lue keskustelun säännöt.
Huoh! Miehellä kuukauden kesäloma, eikä tee muuta kuin pelaa pleikkaria.
09.07.2006 |
Vieläpä jotain Final Fantasy seiskaa, muksut jää kokonaan minun vastuulleni.
Kommentit (2)
piti varmaankin olla:
" Huoh! LAPSELLA kuukauden kesäloma, eikä tee muuta kuin pelaa pleikkaria."
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
käske sitä ukkoos vähn ryhdistäytyyn ja ajattelemaan että ei ole tosiaan enää pikku-poika vaan aikuinen jolla on lapsia!
Ja olis kiva tehdä jotain kivaa yhdessä lasten kans.
Mulla ukko taas valittaa ja valittaa kun ei oo lomaa vielä. Viikonloput menee kärtytessä ja valmiiksi jo tiedetään et kun se kesäloma koittaa on kattoremontti edessä joten eipä ole yhteistä aikaa silloinkaan.
Persiilleen menee koko kesä mut eipä oo eka vuosi!
Koita jaksella!