Lue keskustelun säännöt.
eri keskustelu
02.07.2006 |
Hei!
olen käynyt aika ajoin olevinaan vauva-lehden aihe vapaa-keskustelussa ja nyt sitä haeskelin tässä töissä ollessani myös.. Onko keskustelun ulkonäkö muuttunut, vai onko olemassa toinen vauva-lehden keskustelu jossain..
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla