Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Hyi tuli paha olo tuon hullun viestistä :(
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
siltä se kuulosti, ja teidän inhosta se orkkunsa saa.
Kai ylläpito oikeasti puuttuu tuollaisiin?
Tollasista pitää ehdottomasti laittaa tutkintapyyntö poliisille, vaikka kyseessä oliskin joittenkin pentujen tyhmä läppä, mutta sitähän me ei juuri tiedetä ja just sen takia asia pitää selvittää!
Parasta olis, kun niihin ei reagoitaisi muuten kuin painamalla sitä " ilmoita asiaton viesti" -painiketta. Yllyttää vaan moista urpoa lisää.
Alue: Aihe vapaa
Ja kun näitä tapahtuu oikeasti..