Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vitsi toi idols-ilkka on nolo ja säälittävä!

Vierailija
31.03.2007 |

Viime vuoden Idols-voittaja Ilkka Jääskeläinen on hyvin ihmeissään siitä, ettei häntä kutsuttu mukaan eilen illalla nauhoitettuun, ensimmäistä kertaa järjestettävään Idols Awards -tapahtumaan. Paikalla olivat lähes kaikki muut aiemmat Idols-finalistit. Ensi torstaina MTV3-kanavalla esitettävässä tapahtumassa esiintyivät Hanna Pakarinen, Jani Wickholm, Katri Ylander ja Agnes Pihlava.



- Minulle ei puhuttu koko tapahtumasta mitään. Vasta tiistaina sain tiedon tapahtumasta ryhmäsähköpostilla, ja silloinkaan minua ei kutsuttu paikalle, Ilkka kummastelee.



Ilkka tuntee itsensä loukatuksi. Hän kummeksuu tapaa, jolla viime vuoden Idols-voittajaa kohdellaan.



- Lopulta minut sitten pyydettiin sinne tapahtumaan yleisön joukkoon istumaan, jotta ohjaaja voisi ehkä mahdollisesti poimia minut sieltä kuviin.



Ilkka ei halunnut moiseen alistua, eikä osallistunut koko tapahtumaan.



Sen sijaan häntä olisi kovasti kiinnostanut osallistua ensi perjantain Idols-finaaliin - niin kuin hallitsevilla voittajilla on yleensä tapana. Mutta Ilkka ei ole saanut kutsua myöskään finaaliin.



- Totta kai he olisivat minua jo pyytäneet, jos haluaisivat minut paikalle. Minullahan voisi olla mitä tahansa ohjelmaa ensi perjantaina.



-Iltasanomat

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotantoyhtiön toiminta ihmetyttää todellakin

Vierailija
2/35 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan Hanna Pakarinenkin siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


Ennemmin on noloa, ettei kansan äänestämää viime vuoden suosikkia ole kutsuttu paikalle. Vaikka ei olisikaan ollut vuoden aikana kovin pinnalla, niin kyllähän tuo nyt kuuluisi hyviin käytöstapoihin kutsua.



Itse olin Ylanderin kannalla, enkä pidä Ilkkaa muuten minään artistina, mutta olis se silti kuulunut kutsua.

Vierailija
4/35 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo ainakaan kuullu moisesta...





Vierailija
5/35 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisivat voineet kutsua paikalle, vaikka ymmärrän, etteivät halua häntä esiintymään... Ihan hyvänä mallina Ilkka on ollut nuorille, mutta laulajaksi hänestä ei ole. Olisivat voineet sopia etukäteen, että hän tulee paikalle onnittelemaan ja lausumaan muutaman sanan, laulut jätetään sitten uusille idoleille.



Vaan: Ilkka on ilmeisesti tuotantoyhtiön häpeätahra, luohan se epäuskottavuutta koko ohjelmalle, jos niillä laulajan " lahjoilla" pääsee ykköspaikalle.

Vierailija
6/35 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai juu, taisi se jossain juhlissa esiintyä veljensä Heikin ja pikkusiskonsa kanssa, ja levynkin taisi tehdä jossa esiintyy veli Heikki, joka siis EI ollut kansan valinta Idoliksi... Ehkä tuotantoyhtiö pelkäsi että Heikki tunkee mukaan tuonnekin, ja siksi jätti kutsumatta Ilkan? :D

Mulla ei ole aavistustakaan mitä Ilkka tekee. Ei musiikkia varmaan ainakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/35 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
8/35 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljonko on keikkaillut viime vuoden aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/35 |
01.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se idolsfinaalin mainos, niin ilkka on ainakin siinä....

Vierailija
10/35 |
01.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Ile ei kuulu näihin menestyneisiin :DDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/35 |
01.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: //www. ilkkajaaskelainen. fi/

Vierailija
12/35 |
01.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan työpaikallakin puolustelette yhden poisjättöä ja kiusaamista kun se vaan ei oikein ole teidän mieleen ja edustaa väärää uskontoakin jne.



Haistakaa p senkin kiusaajat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/35 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää äänestä pelkästään söötin ulkomuodon takia.

Vierailija
14/35 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja se voi olla ollut vaikka muslimi joka on Ilkkaa äänestänyt. Naurettavaa ajatella että helluntailaiset pitäisi automaattisesti toisesta helluntailaisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/35 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ollut tuotantoyhtiön eikä äänestäneen yleisön tarkoitus -Heikkihän putosi kisasta jo aika aikaisessa vaiheessa. On tympeää ja tylsää, että Ilkka raahaa sitä nyt mukana. Ok, Ilkka on ihan tarpeeksi tylsä yksinkin, mutta kaks on jo liikaa...

Vierailija
16/35 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään. Mitä kummallista tämä on? Ei tämä ole mitään kiusaamista. Viihdeala nyt vaan on sellainen, että pitää olla faneja ja levyjen ostajia jos haluaa menestyä. Kun Ilkka on pudonnut tästä kelkasta ja änkee joka paikkaan vielä sen veljensä mukaan, niin ei ole mikään ihme, ettei kaveriin tuhlata kalliita tv-minuutteja. Ja jos ei tota rankkaa totuutta kestä, niin on väärällä alalla!

Vierailija
17/35 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, entä kun sun lapses ei koulussa tajua että rillit ei oikein kaveriporukassa myy - niin yksin vaan kyhjöttämään ja luonnonlakeja opiskelemaan. Mitäs näyttää niin idiootilta.



Voitko olla edes tosissasi?

Vierailija
18/35 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä väittänyt, että viihde-alan laskelmointi, markkinahenkisyys ja voitontavoittelu olisivat miellyttäviä tai moraalisia asioita, mutta ne ovat tosiasioita. Enpä toivoisi oman lapseni kys. alalle pyrkivän. Eiköhän olla yhtä mieltä siitä, ettei se kaikille sovi. Joku leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön... Kenen tahansa suosio voi laskea ja ei sitä itkemällä saa takaisin.



Koulukiusaamista ja vapaaehtoisesti viihdealalle ja julkisuutee pyrkineen " kiusaamista" (!) ei oikein voi samana päivänä verrata!



t. 36

Vierailija
19/35 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tule siellä sitten kiusatuksi ja syrjityksi opiskeluporukassa kun on niin v..tun tyhmä. Itehän se pallinaama sinne pyrki, joten pää kiini vaan. Nolo ja säälittävä on todellakin se joka tulee kiusatuksi paikassa, jonne itse pyrki??????????

Vierailija
20/35 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen nyt ymmärtää, miksi häntä ei kutsuttu. Idols-kilpailuun kuitenkin hakee tuhansia nuoria ja monet heistä ovat lahjakkaita, motivoituineita ja haluavat laulajaksi. Sitten yleisö äänestää voittajaksi tällaisen mitäänsanomattoman tyypin, joka ei kiinnosta ketään, ei osaa laulaa, ei esiinny missään, eikä hänestä kuulu mitään. Täydellistä tuhlausta siis, kun hänen sijastaan levytyssopimuksen olisi voinut saada joku lahjakas tyyppi. Näyttää siltä, että edellinen Idols pyritään unohtamaan kokonaan, sillä se on erittäin huono esim. kyseisestä formaatista (poikkeuksena Katri Ylander).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän