Vitsi toi idols-ilkka on nolo ja säälittävä!
Viime vuoden Idols-voittaja Ilkka Jääskeläinen on hyvin ihmeissään siitä, ettei häntä kutsuttu mukaan eilen illalla nauhoitettuun, ensimmäistä kertaa järjestettävään Idols Awards -tapahtumaan. Paikalla olivat lähes kaikki muut aiemmat Idols-finalistit. Ensi torstaina MTV3-kanavalla esitettävässä tapahtumassa esiintyivät Hanna Pakarinen, Jani Wickholm, Katri Ylander ja Agnes Pihlava.
- Minulle ei puhuttu koko tapahtumasta mitään. Vasta tiistaina sain tiedon tapahtumasta ryhmäsähköpostilla, ja silloinkaan minua ei kutsuttu paikalle, Ilkka kummastelee.
Ilkka tuntee itsensä loukatuksi. Hän kummeksuu tapaa, jolla viime vuoden Idols-voittajaa kohdellaan.
- Lopulta minut sitten pyydettiin sinne tapahtumaan yleisön joukkoon istumaan, jotta ohjaaja voisi ehkä mahdollisesti poimia minut sieltä kuviin.
Ilkka ei halunnut moiseen alistua, eikä osallistunut koko tapahtumaan.
Sen sijaan häntä olisi kovasti kiinnostanut osallistua ensi perjantain Idols-finaaliin - niin kuin hallitsevilla voittajilla on yleensä tapana. Mutta Ilkka ei ole saanut kutsua myöskään finaaliin.
- Totta kai he olisivat minua jo pyytäneet, jos haluaisivat minut paikalle. Minullahan voisi olla mitä tahansa ohjelmaa ensi perjantaina.
-Iltasanomat
Kommentit (35)
Ei ole uskontoonsa vedoten esiintynyt idolille kuuluneissa tapahtumissa ja muutenkin kieltäytynyt tehtävistään..
Vierailija:
Ei ole uskontoonsa vedoten esiintynyt idolille kuuluneissa tapahtumissa ja muutenkin kieltäytynyt tehtävistään..
Vierailija:
Ei ole uskontoonsa vedoten esiintynyt idolille kuuluneissa tapahtumissa ja muutenkin kieltäytynyt tehtävistään..
veikkaan että ilkka on esim ariin verrattuna ollut aika pettymys ja floppi tuotantoyhtiölle.
oliskin todella mielenkiintoista tietää arin saamat äänimäärät ja maikkarin arilla tienaamat rahasummat...
arilla on meinaan nyt jo aika isot ja fanaattiset kannattajajoukot.
kun täälläkin on paasattu sitä etttä artistin tulee ansaita kunnioitus, niin miksi ihmeessä ilkan pitäisi saada hopeatarjottimella kaikki valmiina ilmna kovin vakuuttavia näyttöjä? verrattuna esim. muihin idolsin tuottamiin artisteihin?
ja kyllä esim tästäkin haastattelusta paistaa läpi aikamoinen katkeruus ja vitutus, vaikka ilkkaakin kovasti huumorimeiheksi mainostettiin...:
http: //viihde. mtv3. fi/artikkelit. shtml?515895
Eli jos sopimusrikkomuksia on ollut, niin voisivat sitten kertoa, että johtuu niistä, ettei Ilkan haluta enää näyttäytyvän Idols-formaatin yhteydessä. Toi nyt vain ei ole kovin tyylikkäästi toimittu tuotannon taholta. En muuten itse äänestänyt Ilkkaa enkä pitänyt hänen laulustaan.
Sinänsä yksi lysti, outoa että miekkonen pääsi aikanaan edes semifinaaleihin, huh.
näytettiin välillä pieniä koosteita ketkä kaikki ovat nousseet pinnalle kisasta aiempina vuosina. Näytettiin videopätkiä Ylanderilta, Anttituiskulta, Janilta, Hannalta ja Agnesilta mutta eipä siinäkään ollut mitään mainintaa Ilkasta. Onko hän tehnyt esim yhtään musiikkivideota josta olisi voinut näyttää pätkää? Itse en muista kuulleeni häneltä yhtään kappaletta.
Jaksoivat sentään naurattaa pikkutyttöjä ensimmäiset 8 sekuntia Idolsissa niin miksi sitten ei levyilläkin... :)
Wikipediasta:
" Ammattimainen laulajanura käynnistyi heti Idols-kilpailun jälkeen tammikuussa 2006, jolloin levy-yhtiö SonyBMG ehdotti duouran aloittamista kaksoisveli Heikin kanssa. Veljekset aloittivat säännöllisen keikkailun vuoden 2006 huhtikuussa ohjelmatoimisto ExtraViihteen myynnissä."
Mistä vetoa, että tulee olemaan hankalaa saada Aria pitämään sopimuksesta kiinni.
Siinä varmasti syy että jäi ilman kutsua.
Voisin kuvitella että sopimuksessa vaaditaan tiettyä määrää esiintymisiä jne. Eikä ole Ilkkaa paljon näkynyt.
kertaakaan tän vuoden idolssissa ei oo ilkasta puhuttu mitään, kun taas muita on näytetty 2 edelliseltä vuodelta. Tosiaan ärsyttävää, kun joka paikkaan piti myös veli rehata. inhosin ylikaiken silloin sen Heikin keksimää laulua niissä karsinnoissa.
ja vaikka en ilkasta piittaa, olisi se pitänyt kutsua.
" piireistä" missä Ilkka on mukana. Voin kertoa, että heillä oli hirveä suitsutus Ilkan Idols kisasta.... Suoraan sanottuna, meni jopa hermo siihen! Ainakin nämä tuttuni elivät jonkilaisessa hurmoksessa siitä että tuttu/" tuttu" kaveri on Idols kisassa.
Ja totuus on se, ettei Jääskeläisestä ole kuultu mitään sitten kisojen. Osaako joku nimetä jonkun hänen biisinsä? (Vert. Wickholm, Ylander, Tuisku, Pakarinen jne. )
Ei ole sattunut myöskään ainakaan minun silmiini esim. lehdissä tmv. hänen keikka mainoksiaan tmv. Tai no vaalien alla oli lehdessä mainos jonkun naisen vaali tilaisuudesta, jossa Ilkka&Heikki esiintyvät...!;)
Mutta tosiaan, kaikkia muita Idols tyyppejä näkyy aina toisinaan tv:ssä, Pakarista todella paljon, mutta esim. Agnes vilahtelee toisinaan ruudussa jne. ja tuliko Tuiskusta jopa joku dokumentti kerran...?
Minusta se että Jääskeläinen voitti ja katosi sen jälkeen, kertoo siitä että hän sai ääniä sellaisilta ihmisiltä, jotka eivät osta levyjä. Ketä nämä ihmiset ovat?
Kiinnostuuko esim. 50-v mies äänestämään itselleen tuntematonta (ei edes mitenkään erityisen hyvää laulajaa) kun näkee tämän esityksen Idols kisassa? Tuskin;) Mutta se onkin toinen juttu, jos on " oman seurakunnan" poika kyseessä, josta koko seurakunta on tohkeissaan...
Tuo 50-v mies saattaa siis innostua lähettämään " meidän pojalle" useammankin teksti viestin " kannatusmielessä" , mutta tuskin hän menee ostamaan pojan levyä sitten kun se ilmestyy...
Ja paranoijana ihmisenä mieleen tulee myös sellainen, että ehkä Ilkka on julkaissut " omakustanne" levyn, jota myydään helluntailaisten tilaisuuksissa ymv. Sillä miksi suotta antaa MTV:n levy-yhtiön vetää hyvät hillot välistä, kun voi myydä levyn suoraan faneilleen (=helluntailaisille). Uskovaisissa piireissähän on paljon noita omia levyjä/kirjoja, joita et tavallisista levy-/kirjakaupoista löydä...
Sillä käsittääkseni ei Jääskeläinen edes rikkoisi mitään sopimusta, jos ei mene toiselle levy-yhtiölle vaan myy " itse tekemiään" levyjä " tutuille" .
Idols ohjelmalla saattaa olla hyvä syy, miksei kutsu Jääskeläistä mukaan. Minusta siis naurettavaa että hän narisee lehdissä!
Sitähän ei ole kutsuttu myöskään muuten Idols-finaaliin, aika ikävä homma sekin.
hän joka tapuksessa on viime vuoden kilpailun VOITTAJA, ja hänen kuuluisi olla mukana. Voimme unohtaa hänet lopullisesti nyt, kun tulee taas uusi idoli.
Onhan missikisoissakin aina mukana edellisvuoden voittaja, vaikka olisi kuinka väritön ja mitäänsanomaton ja jonka olemassaolon unohtaa jo melkein ennen missivuoden päättymistä. Eikä niihinkään kisohin ole kenenkään pakko osallistua.