Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei juma* jos pizzapaikkaa pyörittää niin pitäis kyllä osata sen verran suomea että saa tilauksen otettua vastaan

Vierailija
10.05.2007 |

Soitin pizzapaikkaan ja kysyin heti ensimmäisenä että paljonko maksaa fantasiapizza ja kebab ranskalaisilla kotiintuotuna, ei ymmärtänyt ei sitten ollenkaan, kyseli vaan että 2 pizzaa?! Sain selittää moneen kertaan mitä haluan. No osoitteenkin kanssa tuli ongelmia, yritin mahdollisimman selvästi sanoa mutta tämä ei ymmärtänyt suomea kovinkaan hyvin. Ärsyttää, mahtaako tulla ruoka oikeaan paikkaan

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja puhelimessa sanoivat että maksaa yht 10e mutta maksoikin sitten 12,50



vei vielä toisen kebabin mennessään ja sanoi että antaa sen jollekkin muulle, yök.. en haluais reissussa käynyttä kebabbia kyllä syödä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän