Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä miehestäni?

Vierailija
30.09.2024 |

Sanoo usein, että rakastaa. Hoitaa arjen kuviot ja juttelee tavallisia. Puhuu minusta kauniisti pojallemme.

Mutta ei kosketa. Menee nukkumaan mekaanisen pusun jälkeen. 

Onko tällaisella tulevaisuutta? Elämmekö edes?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko minä? Kuulostaa siltä, tai sitten meillä on sama mies.

Vierailija
2/18 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota siltä mela suuhun. Kyllä se siitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään halauksia tai silityksiä edes?

Vierailija
4/18 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te tarvitsette elämyksiä. Kun yhdessä koetaan jännittäviä tilanteita ja selviydytään niistä yhdessä, lopputuloksena on myös ihastusta, rakkautta ja romantiikkaa.

Kutsu mies kanssasi kaupunkiseikkailuun ja tarjoa hänelle herkullinen illallinen. Silloin näet, kuinka hyvin pystytte toimimaan yhdessä, onko teillä sama maku ja kaupan päälle teillä on tilaisuus henkevään keskusteluun. Jos kaikki natsaa, siinä on hyvän parisuhteen rakennuspuita enemmän kuin tarpeeksi.

Varhaisaamun hiljaisina hetkinä pyörii kaupungin puistoissa omistajiltaan karanneita frettejä ihan vilisemällä. Varustutukaa pitkävartisilla atraimilla. Kun ensimmäinen utelias fretti tulee nuuskimaan teitä, on iskun paikka.

Sitten vain kotiin ja nylkypuuhiin. Nylkemisen jälkeen paloitelkaa fretti pienellä lihakirveellä 8-10 osaan. Ja valmistusohje on seuraava:

Kuumenna paistinpannu ja loruta siihen öljyä. Paistele fretin osia niin, että ne saavat kunnon paistopinnan. Lado palaset uunipataan ja ripottele päälle suolaa ja mustapippuria.

Kuori neljä porkkanaa ja leikkaa ne renkaiksi ja kaksi sipulia pieniksi lohkoiksi. Lisää muutama pieni pala palsternakkaa Lisää porkkana-, palsternakka- ja sipulipalat pataan. Kaada lihojen päälle vettä niin että ne peittyvät.

Laita pata 200 asteiseen uuniin ja anna olla siellä noin 2 tuntia, laske lämpöä tämän jälkeen 180 asteeseen ja hauduta kannen alla 1,5-2 tuntia.

Kun liha alkaa irrota luista, lisää runsas desilitra kermaa ja sekoittele. Laita vielä 150 asteeseen ja anna olla noin 45 min.

Tässä saat samaan pakettiin jännittävän seikkailun, saumatonta yhteistyötä vaativan urakan ja romanttisen herkkuhetken. Ja vaikka yhteistyönne ei toimisikaan kovin hyvin, olette kuitenkin yhtä hienoa kokemusta rikkaampia.

Vierailija
5/18 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö naiset huuda täällä kiplaa että heidän omat miehet lääpoii oksettavasti. Hän on lukenut palstaa 

Vierailija
6/18 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi suhteeseen hänen kanssa, mutta ei onneksi tarvitsekaan.

Vierailija
7/18 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö naiset huuda täällä kiplaa että heidän omat miehet lääpoii oksettavasti. Hän on lukenut palstaa 

Miehet ei ymmärrä mitä eroa on lääppimisellä ja välittävällä kosketuksella?

Vierailija
8/18 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pilkilläkään tyhjän reiän ympärillä pyöritä.

Vierailija
9/18 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosketa sinä. Ole se aktiivinen koskettelija. Toivo, että tapa tarttuu mieheesi.

Vierailija
10/18 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pilkilläkään tyhjän reiän ympärillä pyöritä.

Miehet kuitenkin pyörii sen reiän ympärillä vaikka se olisi umpijäässä?

Vierailija
11/18 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei ymmärrä mitä eroa on lääppimisellä ja välittävällä kosketuksella?

No sittenhän asialle ei voi tehdä mitään, jos kyse on puutteellisesta ymmärryksestä. Case closed. Siirrytään seuraavaan aiheeseen.

Vierailija
12/18 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän täytyy jutella tuosta asiasta. Kaikki ihmiset ei vaan kaipaa kosketusta, esim. itse olen sellainen että vaikka olisin ollut vuosia sinkkuna, mitään kosketuksen kaipuuta ei ole, ei myös parisuhteessa. Mutta: usein tällainen kosketusta kaipaamatonkin kyllä pystyy enempään fyysiseen läheisyyteen, jos toinen vaan kertoo mitä kaipaa. Ilman että kertoo ei välttämättä ymmärrä että toinen kokee jotain puuttuvan, koska ihmisillä oletusarvo on olettaa että toiset on lopulta aika samanlaisia kuin itse.

Ihmisillä on niin erilaisia "rakkauden kieliä", esim. mulla se on arkiset teot, miehellä kosketus, ja kyllä nämä voi saada sopimaan kunhan asioista jutellaan ja tehdään kompromisseja puolin ja toisin. Mutta sillä mikään ei parane, jos itsekseen vaan omassa päässä ja ehkä täällä vauvalla mietitään, kuinka tuntuu ettei mitään suhdetta ja elämää olekaan kun ei ole kosketusta.

Vierailija
13/18 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut samanlaisen miehen kanssa 28v! 

Ihana puoliso ja isä. Rakastava, omistautuva ja osallistuva 110%. En epäile hetkeäkään ettenkö olisi hänen suuri rakkautensa, on sen usein sanonutkin. 

Mutta ei koske. Ei silitä eikä sylittele, vanhingossa kääntyy lusikkaan kerran pari vuodessa (unissaan). Jos otan kädestä kiinni kävellessä 30sek päästä kiemurtelee irti. Illalla hali ja kuiva suukko. Lähemmäksi pääsee vain rakastellessa tunniksi pariksi. 

Epäilen että suhde äitiin tai joku muu trauma on tehnyt hänestä tuollaisen kun muuten on niin huomaavainen kaikessa. Onneksi olen ollut aina aktiivinen sängyssä joten tämä on ollut aika helppo ohittaa mutta nyt kun terveydellisistä syistä rakastelu ei onnistu ollaan aika tyhjän päällä. Kärsin kovasti eikä tämä tästä vanhemmiten ainakaan helpota!

Vierailija
14/18 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te tarvitsette elämyksiä. Kun yhdessä koetaan jännittäviä tilanteita ja selviydytään niistä yhdessä, lopputuloksena on myös ihastusta, rakkautta ja romantiikkaa.

Kutsu mies kanssasi kaupunkiseikkailuun ja tarjoa hänelle herkullinen illallinen. Silloin näet, kuinka hyvin pystytte toimimaan yhdessä, onko teillä sama maku ja kaupan päälle teillä on tilaisuus henkevään keskusteluun. Jos kaikki natsaa, siinä on hyvän parisuhteen rakennuspuita enemmän kuin tarpeeksi.

Varhaisaamun hiljaisina hetkinä pyörii kaupungin puistoissa omistajiltaan karanneita frettejä ihan vilisemällä. Varustutukaa pitkävartisilla atraimilla. Kun ensimmäinen utelias fretti tulee nuuskimaan teitä, on iskun paikka.

Sitten vain kotiin ja nylkypuuhiin. Nylkemisen jälkeen paloitelkaa fretti pienellä lihakirveellä 8-10 osaan. Ja valmistusohje on seuraava:

Kuumenna paistinpannu ja loruta siihen öljyä. Paistele fretin osia niin, että ne saavat ku

Tuo voisi olla kokeilemisen arvoista.

Vierailija
15/18 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ällöttäisi tahmapusut. En olisi miehen kanssa joka ei pysty koskettamaan edes käteen tai käsivarteen, halaamaan. Ellei ole joku syy, sen voi kai ymmärtää. Vaikka voisi olla kausia ettei varmaan itsekään osaisi, jos olisi keskittynyt muualle. Miksi nukkuisi jonkun kylmän olennon kanssa parisängyssä, yksin kivempaa. Miksi on sama koti. Ellei ole sovittu ettei suhteessa tarvitse koskea aina.

Vierailija
16/18 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spérmavíemärít taas haukkumassa miehiä. Todella yllättävää.

Vierailija
17/18 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla homo.

Vierailija
18/18 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko minä? Kuulostaa siltä, tai sitten meillä on sama mies.

Liityn tähän onnettomaan joukkoon 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi