Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä, saako vähän pahastua?

Vierailija
10.05.2007 |

Kaverini oli yökylässä, ja mies lähti käymään kaupassa. Kaveri siihen että hyvä, voinkin sillä välin vaihtaa tässä vaatteet (meillä on pieni kämppä).

Mies rupes siinä sitten vitsaileen sille, että no enhän mä sitten lähde mihinkään, hehheheee.



Muuten ihan sama, mutta

a) mies ei harrasta tollasia heittoja

b) ei olla harrastettu seksiä ikuisuuksiin, miestä ei kiinnosta

c) mies on tunnustanut, että on ollut tähän mun kaveriin joskus vähän ihastunut



Saanko olla mustis? Pitäiskö sanoa miehelle jotain?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa niin lapselliselta toi teidän touhu, että huh huh!

Vierailija
2/11 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ainakin olisin suuttunu kunnolla. jos ei oman naisen kans pidä tuollaista hauskaa niin ei kyllä muidenkaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatikka sitten, että tilanne olisi tuollainen kuin teillä!

Vierailija
4/11 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ottaen huomioon a, b ja c kohdat voisin hieman ärsyyntyä. Varsinkin tuo ihastus-kohta.

Vierailija
5/11 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voihan se silti olla vaan ihan sattumaa

Vierailija
6/11 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on vaan hauskaa, että mieheni ei ole sokea naiskauneudelle. Mistäs se kertoisi, ettei hän välittäisi kauniita naisia katsella ja olisi mennyt siksi minun kanssani naimisiin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toi olis harmitonta läppää niin puolin ja toisin :)





a) mies ei harrasta tollasia heittoja ->> Kerta se on ensimmäinenkin





b) ei olla harrastettu seksiä ikuisuuksiin, miestä ei kiinnosta ->> Miksei kiinnosta?





c) mies on tunnustanut, että on ollut tähän mun kaveriin joskus vähän ihastunut ->> no jos hän sen haluisi niin varmaan olis tehnyt jotain, mutta valitsi sut :)



Saanko olla mustis? ->> Jos tunnet siihen jotain tarvetta niin ole. Mutta minusta tuo ei ole sen arvoinen.



Pitäiskö sanoa miehelle jotain? ->> Parisuhteessa täytyy AINA sanoa jos mieltä painaa jokin ja minusta tärkeää on olla rehellinen.



Vierailija
8/11 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi hyvien ystävien kanssa miehetkin on melkein yhteisiä;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vaan jälkeenpäin sellainen olo, että ei ollu kauheen kauniisti sanottu oman vaimon edessä. Jos tilanne olis ollu toisinpäin, eli meillä olis ollu kylässä miehen kaveri, johon olisin joskus myöntänyt olleeni ihastunut, en varmasti olisi heittänyt mitään flirttailevaa tyyliin olispa kivaa katsella kun riisuudut.



En mä mun kaverille suuttunut ole, ei se sen vika ole. Ja tietty mä ymmärrän, että mies tykkäis katsella kauniita hoikkia naisia, mutta tollasia kommentteja heitetään sitten poikaporukassa - mun mielestä.



Tiedän vaan jo valmiiksi, että jos sanon miehelle, että teki mun mielestä ajattelemattomasti, se suuttuu ihan vimmatusti :(

Vierailija
10/11 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä ei ole muutenkaan tapana heittää tollaista ja on ollut ihastunut siihen kaveriin (teidän yhdessä ollessanne?), niin luulen että on edelleen jotain fiboja siihen naiseen. Luulen omasta kokemuksesta, ei tietenkään kaikilla ole samoin, mulle vaan tuli niin oma juttu mieleen kun luin tuon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotko sanoa sille jotain? Ei mun mielestä toisiaan kunniottavat puolisot flirttaile toistensa edessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi