Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minkälaisiin kokeisiin pitää mennä jos haluaa tietää onko tytöllä astma

Vierailija
04.05.2007 |

oli pari viikkoa sitten sellainen kunnon yskä että kukaan ei saanut nukuttua, sain lääkäristä lääkettä jossa oli myös histamiinia. Nyt meni pari viikkoa hyvin, vesirokkokin oli ja nyt taas yskä alkoi. Yskii niin kovasti että " oksentaa" melkein.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi