Lue keskustelun säännöt.
Autokoulun maksuista
08.05.2007 |
Minkäsuuruisia eriä teilläpäin on? Ja mikä on pisin aika käydä ajotunnit? Minun pitäisi käydä autokoulu mutta en pysty maksamaan isoissa erissä.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meille sanottiin että, inssiin ei pääse ennenkuin kaikki ajotunnit on maksettu. Mä maksoin muistaakseni kahdessa erässä, oli aika isoja laskuja. Mutta soita autokouluun ja uskon että pääsette sovintoon maksuista ja ajotunneista.