Onko kellään tosi mustasukkaista miestä?
Olen vuoden verran seurustellut miehen kanssa. Hän heti alkuun kertoi olevansa mustis. Nyt se on alkanut ihan käytännössä näkyä. Alkaa mököttämään, jos ollaan esim kapakassa käymässä, aivan ilman syytä. Joudun sitten vakuuttelemaan ja lepertelemään. Yleensä lähdetään sitten kotiin kun mustasukkaisuuskohtaus iskee. Onko tiedossa hankala suhde??
Kommentit (2)
Kerran tinttasin tämän serkkutyttöäkin baarissa kun tuli pussaamaan ja halimaan niin omistavan oloisena. Ongelmia on luvassa, ellei mustasukkaisuus helpota, puhumalla ja ajan kanssa. Eroon on monet draamat päättyneet. Me yhdessä 12v, kun olen päässyt pahimmasta mustasukkaisuudestani yli. Auttaa, kun en ole millään tavalla riippuvainen miehestäni ja itsekunnioitus kohdallaan. Tätä on vaikea toiselle tietysti tehdä. Ja mustasukkaisuuden kohteen on oltava tosi omistautuvaa ja uhrautuvaa laatua.
ois saanu jutella tai heti luultiin kaikkein pahinta.....kahden ensimmäisen vuoden aikana en käynyt ilman miestä baarissa, hän kyllä kävi yksin. Kertoi mustasukkasuuden johtuvan siitä kun mulla oli enemmän ollut aikasempia suhteita. No kerran sitten hän tapasi baarissa exänsä, olin tällöin mukana ja silloin kysyin että suhtaudunko tähän nyt niinkuin sinä vai niinkuin minä....
Silloin vasta miehelleni valkeni kuinka oli minua kohdellut, ja se entinen mustasukkasuus on nyt tiessään....