Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piilolasit, silmälasit vai Laser-leikkaus?

Vierailija
24.01.2007 |

Kertokaahan kokemuksianne kaikista näistä. Mulla on silmälasit ja piilolasit. Juuri laitoin piilolasit tosi pitkästä aikaa päähän ja näytän tosi rumalta. Lasit päässä olen ihan ok-näköinen.



Lisäksi toisella linssillä ei nää yhtä hyvin kuin toisella. Ilmeisesti ei oo silmässä oikein hyvin.



Kokemuksia kaikista näistä!



Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän