Lue keskustelun säännöt.
Inhoan vätyksiä!
18.01.2007 |
Siis sellaisia vanhempia, jotka eivät saa mitään aikaiseksi ja lapset vaan töllöttää videoita aamusta iltaa! Missä rutiinit ja rytmi?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla