Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kamala riita pojan kanssa

Vierailija
01.10.2022 |

En tiedä auttaako tähän kuin viina.

Kaikki alko ihan pienestä jutusta. Melkein saatiin sovittua. Sitten se eskaloitu siihen, että poika karju mulle että miksi hän ei koskaan kelpaa mulle. Hän itki ja mä aloin kans itkemään. Hän karjui mulle että ei tarvitse esittää että hän tietää että mä en tykkää hänestä. Ei se oo totta mutta niin se luulee.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viina ei auta mihinkään. Puhuminen auttaa.

Vierailija
2/11 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kÄNNILÄINEN örisee. Ör ör.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei auta. Ollaan kohta 2 viikkoa riidelty. Nyt päätin tämä loppuu ja selvitetään koko juttu niin tässä on lopputulos. Mun lapsi itkee että vihaan häntä.

Vierailija
4/11 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika kokee ettei kelpaa. Olet varmaan nalkuttanut ja saarnannut jostain ja yrittänyt muuttaa pojan omia toiveita.

Tuo kertoo sinusta jo paljon, kun ensimmäinen ajatus on viina tuon jälkeen. Osaatko kannustaa ja asettaa lapsen etusijalle elämässäsi? Nytkin suret itseäsi, vaikka pojallasi on hätä.

Vierailija
5/11 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei auta. Ollaan kohta 2 viikkoa riidelty. Nyt päätin tämä loppuu ja selvitetään koko juttu niin tässä on lopputulos. Mun lapsi itkee että vihaan häntä.

En ymmärrä kuka riiteleen lapsensa kanssa ja miksi ja viikkokausia? Anna lapsesi olla rauhassa.

Vierailija
6/11 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se riidan aihe?

Vierailija
7/11 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen poika ja entäs äiti?

Vierailija
8/11 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kerrot pojallesi että rakastat. Vaikka mikä olisi vastaus takaisin , sinun tehtäväsi on nyt rakastaa ja unohtaa kaikki riidat. Nyt on välittämisen paikka.

Vierailija
9/11 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

16.

Vierailija
10/11 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisena sinun pitäisi olla riitelemättä, kypsä, ei tehdä kauheita riitoja. Ja sopia asiat aina keskustellen, ei vaatia liikaa tai tehdä vaatimuksia - ymmärtää toista. Et kertonut minkäikäinen poika on, tarviiko kasvattaa vielä /säännöt jos on pieni, muttei kai ikävällä tavalla pitäisi. Moni asia selviää perustelemalla tai vastaamalla toisen kysymyksiin. Älä itke jos on lapsi kyseessä, sano että hyväksyt tai tykkäät - mutta toimi siten myös, sanojen mittaisesti. Yritä olla sovitteleva. Alkoholi tuo joskus riidan siemenen arkeen, ellei ole tarkka, vaikka jotkut rentoutuvat sen avulla. Jos on kyseessä teini-iän lähestyminen yritä ymmärtää tunneheittelyitä. Juttele aikuisen kanssa jos ahdistaa tai stressi, kysymyksiä, älä pura ainakaan lapseen vahingossa.

Vierailija
11/11 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

16.

Miten teini-ikä on vieras sinulle? Tunteita tulee ja raivoa teiniltä. Lue joku teinikirja jossa tietoa siitä iästä.