Lue keskustelun säännöt.
Näkövammaisten lasten vanhempia?
17.01.2007 |
Jos täällä liikuskelette, niin tulkaapa juttelemaan. Oma pikkuiseni on vasta 7 kk, joten näkövammaa ei vielä varsinaisesti " huomaa" . Mutta haluaisin lukea kokemuksia vauvojen ja isompienkin lasten vanhemmilta.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla