Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita pikkujouluhuumassa melkein pettäneitä?

Vierailija
12.12.2006 |

Ihan älyttömän paha morkkis mulla.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko juttu ja ole mieluumminki ylpeä että sen verran järkeä oli matkassa että jäi melkein-asteelle.

ja ota opin kannalta, ihan hyvä et ihmisille sattuu joskus hairahduksia niin osaa suhtautua muihinkin vähän suvaitsevammin, varmasti et oo ainoa. Elämässä pitää tehdä virheitä joskus, muuten ei opi mitään.

Häntä pystyyn!

Vierailija
2/2 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään tapahtunut, mutta halu oli hirmuinen. Herättiin samasta sängystä kumminkin. Onneks aikaa on kulunut jo monta viikkoa, joten enää ei omaa miestä katsoessa tule niin paha mieli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän