Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Te, jotka olette imettäneet lastanne yli vuoden ikäiseksi...
10.12.2006 |
--niin annoitteko edelleen yölläkin rintaa? Ja mihin ikään saakka.
Kommentit (6)
Esikoinen lopetti päiväimemisen n. 1v3kk iässä ja kuopus n. 1v11kk iässä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Aamuimetys (klo 6) oli viimeinen imetys mikä meillä jatkui sitten vähän yli vuoden ikään.
kun en yhtään muista kumpi loppui ensin ja milloin. Sen vain muistan, että lopetin imettämisen kokonaan n. 1 v 2 kk:n iässä.
Yövieroitin yksivuotiaana, mutta sairasteluiden myötä siitä on lipsuttu. Nyt imetän ensimmäisen kerran kuuden jälkeen aamulla, että jatkaisi vielä uniaan.
Alue: Aihe vapaa
päiväimetys loppui sitten 1v1kk iässä kun asiaa ei saatu erotettua.