Lue keskustelun säännöt.
Hajotetaan se kolmen kopla sieltä BB:sta!!!!
04.10.2006 |
Puhuvat vaan pahaa toisista, kolmisin kyhjöttävät tai hierovat toisiaan erillään muista. Todella ärsyttävää.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla