Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silja Line - palvelu lopetettu

Vierailija
27.09.2006 |

Kyllä Tallink pilaa Siljaa kovaa vauhtia, palvelua ei saa ollenkaan ja varaukset ovat päin peetä - sekin on asiakkaan vika. Taidan tämän reissun jälkeen saksia poikki korttini, niin pahasti mokasivat.



Harmi kun jää vähän vaihtoehtoja jäljelle - Eckerö Line ja Viking Line.



Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä ole lopetettu, sitä ei ole ollut pitkään aikaan..

Vierailija
2/11 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono puoli on se, että hän lähtee firmasta :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin minulla on ollut suora numero vakituiselle myyjälle ja kaikki sujui aina loistavasti. Valitettavasti hän oli irtisanottujen listalla.

Matkustan paljon laivalla ja täytyy sanoa että ei mikään enää pelaa.

Varaukset ovat miten sattuu, nimet miten sattuu...itse täytyy olla tosi tarkkana jos haluaa että kaikki menee niinkuin olet suunnitellut.

Myös henkilöpalvelu on ala-arvoista.

Täytynee myös kokeilla vaikka matkustamista lentäen.....=)

Vierailija
4/11 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoono soomi ärsytti, mutta varaus meni ihan oikein kaikkinensa. Samoin henkilökunta terminaalissa ja laivalla oli ihan ystävällistä, tuttuja naamoja pitkälti. Siljalandin leikkitädit oli tosin tainneet saada hapanta maitoa aamukahviinsa, kun aika tylysti puhuivat lapsille (kaikille), mutta he olivat vissisti suomalaisia..



Laittakaa hyvät ihmiset palautetta Siljalle menemään huonontuneesta asiakaspalvelusta. Virolaiset ei tunnetusti ole asiakaspalvelukansaa, huomaahan sen joka kerta Tallinkilla reissatessakin. Jos meinaavat pitää vanhat vuosien takaiset asiakassuhteet, on syytä panostaa asiakaspalvelukoulutukseen!

Vierailija
5/11 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa potkut - joten ei ihme, että kohta palvelu huononee. Nostavat hintoja myös koko ajan, mm. buffat nousi taas parilla eurolla.



Meinaako Tallink upottaa Siljan.

Vierailija
6/11 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan siirtyä Viking Linelle ihan noiden irtisanomistenkin takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä saa eestinvoittoisella suomella ihan OK palvelua, kerran meiltä jäi neljä henkeä rannalle SeaCatista, kun satamassa maksettavaksi sovittu varaus oli peruttu MITÄÄN ILMOITTAMATTA maksamattomana. Ei edes soitettu ja kysytty, varaus oli vain peruttu ja laiva täynnä. Kiva kiva.



Puhelinmyyntiin on kohtuuttomat jonot, viimeksi jonotin puoli tuntia. Asiakaspalautteisiin ei vaivauduta vastaamaan...



Kyllä on " Siljan laatu" enää olemassa mielikuvissa jos niissäkään. Todellisuus on ihan toista.

Vierailija
8/11 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Välillä saa eestinvoittoisella suomella ihan OK palvelua, kerran meiltä jäi neljä henkeä rannalle SeaCatista, kun satamassa maksettavaksi sovittu varaus oli peruttu MITÄÄN ILMOITTAMATTA maksamattomana. Ei edes soitettu ja kysytty, varaus oli vain peruttu ja laiva täynnä. Kiva kiva.

asiakkaalle ilmoittamatta. Lukee heidän ehdoissaan. Se on sitten eri juttu, miten asiakasystävällistä toimintaa tuollainen on! Mutta ollut siis tuo käytäntö jo ennen tätä myyntiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli joku pääsiäinen tms, jolloin laivat oli täynnä. Sit kun mentiin sinne terminaaliin, ja lapset siinä vieressä innosta hihkuivat, niin meidän varausta ei löytynyt. Asiaa tutkittuaan virkailija sitten löysi syyksi tuon, että maksu oli maksettu sen muutama päivä myöhässä. Arvatkaapa, oliko kiva juttu, lapset siinä vieressä itkee, etteivät pääsekään laivalle... Onneksi tuli sitten peruutus, ja päästiin kuin päästiinkin laivalle. Mutta kyllä otti päähän!!

Vierailija
10/11 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun soitin takaisin virolainen virkailija ei ymmärätänyt mikä oli ongelma. Peruin matkan, pitäköön laivansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 euron satamalunastusmaksua vastaan, jos lähtö on esim. parin päivän päästä eikä laskua enää ennätetä lähettää. Muuten tietysti lähetetään lasku tai ohjataan asiakas lipputoimistoon.



Näin siis kasi sopi varatessaan matkan. Virkailija ei tästä satamalunastuksesta ollut laittanut merkintää varaukseen, joten luanstusseurantaa tekevät olivat olettaneet ettei matkaa oltu maksettu eräpäivänä.



Mutta - koska varauksesta näki, ettei laskua oltu lähetetty, on se kumma ettei voida soittaa ja tarkistaa mitä asiakkaan kanssa oli sovittu. Pienellä vaivalla olisi estetty neljän hengen mielipaha, mutta kun ei niin ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi