Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistäköhän vois johtua tälläin vaiva raskausaikana..

Vierailija
03.10.2006 |

kun on nyt monesti ollut päiviä että puristaa mahaa, on siis sellanen tunne että tuolla navasta ylöspäin ylävatsalla on ikäänkuin kiristävä vyö, tuntuu tosi kurjalta ja jatkuu yleensä tuntikausia. Supistuksia tuskin on kun on yhtäjaksosta puristusta. On nyt jatkunu reilun viikon ajan. Ja viikkoja kasassa 25.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lepohoidossa. Lapsi sitten syntyi kuitenkin onneksi vasta rv. 35.

Vierailija
2/2 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla oli juuri tuollaista supistusta liikkuessa (kun käytin koiria). Piti ottaa tosi varovasti. Minulla ne oli sellaisia harjoitussupistuksia, mutta kestivät kyllä aina aika kauan. Kohdunkaula pysyi kyllä kiinni laskettuun aikaan asti. Kannattaa tarkistuttaa tilanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan