Lue keskustelun säännöt.
V*ttu kun inhoan sanaa " liivari" . Jää huutamatta vaikka muuten olisi kiva tuote (huutonetissä).
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
todella järkyttävä sana, vaikka vaatteena meidän tytöllä ehdoton!
(enkä kyllä tykkää myöskään sanasta yökkäri= yöpaita)
Eiköhän liivarin sitten huuda joku, jolle on aivan yhdentekevää miksi sitä kutsutaan. Hanki elämä.
Yökkäri sen sijaan on ollut käytössä jo lapsuudessani, joten sitä en osaa pitää mitenkään outona sanana. Ja meillä se tarkoittaa mitä tahansa yöasua, -paitaa tai -pukua. Yöppäri-sana taas kuulostaa tosi oudolta.
Tulee ihan mieleen halventava nimitys ceeppari (cp-vammaisesta).