Lue keskustelun säännöt.
Elämän huumoriako?
03.10.2006 |
Ensimmäistä lastamme teimme kolmevuotta ja sai alkunsa kolmannesta inssistä. Synnytyksen jälkeen lääkäri sanoi, ettei minulla ole mahdollisuutta tulla luomuraskaaksi. No 1,5 vuotta tuosta syntyi sitten se mahdottomuus. Ja sen jälkeen laitatin kierukan ja nyt raskausteti näyttää plussa???
Nyt en sitten tiedä itkeekö vai nauraa. Elämän tilanne ei ole olenkaan sopiva uudelle tulokkaalle :-O.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutta silti pistää miettimään. Että sillon kun sitä lasta halusi ja kaikki olisi ollut otollista lapselle, niin sitä odoteltiin kolme vuotta ja sen jälkeen niitä tuleekin sitten kuin liukuhihnalta :-)