Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämän huumoriako?

Vierailija
03.10.2006 |

Ensimmäistä lastamme teimme kolmevuotta ja sai alkunsa kolmannesta inssistä. Synnytyksen jälkeen lääkäri sanoi, ettei minulla ole mahdollisuutta tulla luomuraskaaksi. No 1,5 vuotta tuosta syntyi sitten se mahdottomuus. Ja sen jälkeen laitatin kierukan ja nyt raskausteti näyttää plussa???



Nyt en sitten tiedä itkeekö vai nauraa. Elämän tilanne ei ole olenkaan sopiva uudelle tulokkaalle :-O.





Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silti pistää miettimään. Että sillon kun sitä lasta halusi ja kaikki olisi ollut otollista lapselle, niin sitä odoteltiin kolme vuotta ja sen jälkeen niitä tuleekin sitten kuin liukuhihnalta :-)

Vierailija
2/2 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän