Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Oulussa ja Oulunsalossa (lähes)pelkästään jättitaloja.

Vierailija
03.10.2006 |

Siis tiedän, että tässä meidän asuinalueenkin lähellä (Etelä-Oulussa) asuu paljon lestadiolaisia, mutta onkohan niin, että muutkin perheet sitten kateuksissaan rakentaa yhtä ison talon, vaikkei olisi tarviskaan? ;) Ihan ystävällisin mielin ihmettelen, kun kävelyllä aina katselen mammuttitaloja..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin suvussa kovasti ihmetelty, kun kaikilla muilla sikana lapsia, meillä vain kolme, että miksemme rakentaneet yli 200 neliön taloa, vain sataneliöisen, on kuulemma liian pieni..ja tämä siis Oulussa..

Vierailija
2/6 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin kuulostaa hassulta rakentaa niin pieni. 150 on jo järkevämpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just oli jossain lehdessä (hesari?) juttua kun lahteen oli kaavoitettu okt-alue, sa suunnittelijat kuvittelivat että sinne rakennetaan keskimäätin 120 neliön kokoisia taloja, mutta kaikki talot ovatkin minimissään sen 160 -170 neliöä. Nämä siis ne pienimmät talot.

Vierailija
4/6 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun siitä mainitsee, sanotaan, että olet vain kateellinen.

Vierailija
5/6 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei tarvi alkaa heti laajentamaan

Vierailija
6/6 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan mukava maksella sitten jotain 200 000 euron lainaa pois kymmeniä vuosia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän