Kääk! Pärjääkö taapero yhdellä talvihaalarilla? ov
Tuolta vaatteita -palstalta luin, kuinka monia haalareita jotkut ovat hankkineet. Meillä nyt 1 v 7 kk tyttö kotihoidossa ja VAIN YKSI (kosteussuojattu) haalari. Onko jotain järkisyitä hommata toinenkin?
Kommentit (13)
Toinen on pihalla remuamiseen (ei tarvitse siis varoa yhtään), toinen on vähän siistimpi, esim kauppareissuille ja mummolavierailuille, missä siis myös usein leikitään ulkosalla. On meillä sitten vielä ihan siistit toppatakki ja toppahousut myös.
aina ollut tasan yksi talvihaalari ja tasan yksi välikausihaalari. Kun ostaa laadukkaan, kuivuu lämpimässä kylppärissä yhdessä yössä.
toiset vaan tykkää hamstrata, tai siis saa tyydytyksen lähinnä ostelusta
Meillä on kauppa- ym. reissuille ollut erikseen siisti toppatakki/toppahousut-yhdistelmä.
Haalarin lisäksi on yleensä toppatakki +housut kauppareissuja varten. Näitä voi käyttää varapukuna silloin harvoin, kun haalari on pesussa. Tai sitten voi olla sisällä...
asiallisesti vastanneita. Niin mäkin ajattelin, että pitäisi yhdessä yössä kuivua.
jos märkä ilma niin ei kyllä yhdellä haalarilla pärjätä, vaikka olisikin kosteussuojattu. Ja mielummin ostan sen toisen haalarin kuin kökötän sisällä ja odotan haalarin kuivumista, kun lapsetkin tykkäävät pihalla olla.
Meillä on noita " resuamis" haalareita saatuina tutuilta, mutta ei niitä juuri tarvita. Jos on jotain liiteri / autonhuolto hommia niin sitte huonommat päälle. Mutta yleensä pihallakin paremmat. En ymmärrä miksi tolkuttoman kalliita haalareita pitäis pitää vain kaupassa/mummolassa. Toki jos ostais kauppareissuille niitä huonoja ja halpoja...
Käytännössä käytimme varahaalaria pari kertaa talvessa, joten ilmankin olisi pärjännyt.
ja ei sen varahaalarin tarvitse kallis olla...
omalla taaperolla on laadukas kosteussuojattu haalari. Sitä ei tarvinnut pestä kuin pari kertaa viime talvena. Liat ja kurat sai pyyhittyä rätillä polvien kohdalta ja pepusta. Niitä ei saa edes pestä useasti.
Satsaa laatuun niin yksi riittää.
Minäkin haluan sellaisen, ettei tarvitse montaa haalaria hommata.
olenko tehnyt väärin?????? Pitäisikö talveksi ostaa kymmenet vai kahdetkymmenet talvirukkaset, mitä sanotte? Pliis, vastatkaa pian, en kestä tätä jännitystä.