Lue keskustelun säännöt.
Miksei viranomaiset julkista nimiä, ketkä tsunista jäi kateisiin?
03.10.2006 |
Julkaistaanhan sitä nimiä muistakin kateissa olevista suomalaisista, mutta näistä tsunamin jäljiltä vain sanotaan, että yksiaikuinen ja 4 lasta.
t. tiedonjanoinen
Kommentit (2)
Näistä tiedetään missä ovat kadonneet ja mitä on tapahtunut.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
minusta viranomaisten ei yleensäkään pitäisi julkistaa tietoja kadonneista tai kuolleista. Ne pitäisi kertoa lähiomaisille jotka sitten päättäisivät haluamastaan julkisuusasteesta.