Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko olette antaneet taaperolle iltamaidon nokkamukista sänkyyn?

Vierailija
23.08.2006 |

Me otettiin tuttipullo käytöstä pois just ennen 2-vuotispäivää ja siirryttiin antamaan aamu-ja iltamaito nokkamukista. Lapsi haluaa mukin sänkyyn mukaan, vaikka tuttipullo juotiinkin iltaisin vaan sylissä eikä sitä sänkyyn viety. Nyt mietin että koska tuosta nokkamukista sitten pitää luopua, ja onko sen käytöstäkin jotain haittaa?



Kiitos

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sängyssä saa nokkamukista vaan vettä; ymmärtää sen hyvin itsekin!

Ja nämä uudet säännöt otettiinkäyttöön vasta vajaa kk sitten, kesällä lipitettiin mehuakin sängyssä... pari iltaa ja yötä rettelöi, mutta nyt homma pelaa!

Vierailija
2/10 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sängyssä hampaiden pesun jälkeen vain vettä hörppy, jos haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kauan kun joi tuttipullosta iltamaidon, n. 1v saakka annoin maidon sylissä makkarin nojatuolissa.

Vierailija
4/10 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä asti kun poika osasi istua ja söi iltapuuronsa syöttötuolissa, niin sai maitonsa tuossa samassa kohtaa. Ei mitään maitoja sänkyyn ikinä. Huh!!

Vierailija
5/10 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui Huittelemassa jos joku antaa maitoa sänkyyn.



IHANAA miten täydellisiä äitejä te osa olette.



Meillä saa maidon sänkyyn nokkamukista 1v1kk tyttö. IIK!

Vierailija
6/10 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Sunkin kannattais antaa kunnon iltapala ja hampaanpesun jälkeen korkeintaan vettä. Sänkyjuopottelun tilalle iltasatu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanut imetyksen loputtua maitoa sänkyyn. Ei kaivannut, eikä tarjottu. Ja syynä yksinomaan hampaiden kunnossa pysyminen. Hampaanpesun jälkeen ei ole syöty, eikä juotu mitään. Nukuttaminen hoidettu laulamalla ja juttelemalla, jos on ollut tarvetta.

Vierailija
8/10 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on muita ongelmakohtia ihan riittämiin nukkumaanmenossa, mutta tosiaan tissin jälkeen (1 v.) ei ole mitään juonut sängyssä. Nyt on 2 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoittanutkaan ylilyönti viestilläni, että äiti joka antaa tai on antamatta sänkyyn maitoa olisi täydellinen tai epätäydellinen. Ärsytti vain monen vastaajan ylimielinen tapa kertoa kuinka ap tekee heidän mielestään tyhmästi..



Todellisuudessa olen kyllä minäkin sitä mieltä että 2v on aika vanha saamaan sänkyyn maidon. Mutta toisaalta lapset yhtä erilaisia kun me äiditkin, että voi olla ap:n tapauksessa ihan hyvä juttu. Voihan ne hampaat pestä sitten extra huolella aamulla..

Vierailija
10/10 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa lopettaa vai nukahtaako se tuohon juomiseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi