Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keksikää joku hyvä (teko)syy pitää ihanat juhlat, jooko?

Vierailija
03.10.2006 |

Mentiin mieheni kanssa naimisiin pari vuotta sitten ja pidettiin vaan ihan pieni juhlatilaisuus vanhemmillemme ja siskoillemme( plus heidän perheet). Tämä johtui siitä, että olen ollut älyttömän arka enkä halunnut olla keskipisteessä. Silti olen unelmoinut pitkään isoista juhlista, johon tulisi enemmänkin ihmisiä. Meille ei ole tulossa vielä aikoihin lapsiakaan, joten en keksi mitään hyvää syytä kutsua ihmisiä koolle. Apua? :)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/16 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai etsikää jostain muusta kulttuurista kiva juhla (kiinalainen kuujuhla on kyllä jo 6.10., mutta kaipa niitä juhlia löytyy vaikka Intiasta tai USAsta, esim halloween.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä juhlaan kovin kummoista syytä tarvita.

Terkkuja sukulaisille. :)

Vierailija
4/16 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut ystävällismielisiä valituksia paljon mieheni kautta siitä, etten uskaltaudu juttelemaan ihmisten kanssa. Kuitenkin toivoisin, että saisin tutustuttua, minulla kun ei ole yhtään ystävää. Paitsi kissa :)

Ehkä täytyy sitten joskus kun muutetaan niin pitää vaikka majesteetilliset tupaantuliaiset. olen kierrellyt jo pitkään mm. konditorioita ja pähkäillyt, mitä kaikkea syötävää hommaan olemattomiin juhliini ;)

Vierailija
5/16 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisihan siihen ympärille aiheenkin keksiä, mutta helpointa sukulaisillekin, kun ei kehitetä kummallisia kissanristiäisiä.

Vierailija
6/16 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/16 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan kesä 🍓

Vierailija
8/16 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin julkistat iltalehdissä, että annat anaalia 50 miehelle juhannusyönä ja sitten pidätte voimaantumisjuhlat ennen ja jälkeen tapahtuman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/16 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa se vauva alulle pikaisesti. 

Vierailija
10/16 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoit kakkoseen eka kertaa loppuun saakka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/16 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa avauksessasi kerroit, ehkä huomaamattasi, kelpo syyn juhlaan: tulkaan juhlimaan kanssamme 2-vuotishääpäiväämme. Syy olisi hyvä ja persoonallinenkin.

Vierailija
12/16 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannuksen odotusbileet olisi ajankohtaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/16 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkän hoitokuurin jälkeen eroon satiaisista, kannat kattoon!

Vierailija
14/16 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele järkkäämään mitään ylimääräisiä juhlia. Ihmisillä on niitä liikaakin. Iso rahanmeno myös osallistujille.  Vähällä vapaa-ajalla ihmiset haluaa nauttia elämästä siten kun tahtoo eikä pönöttää juhlissa. Oma lukunsa on kyllä ihmiset, jotka järjestää mussukoilleen kaikki mahdolliset juhlat lahjankeruumielessä. Sitten kun olisi syytä muistaa niiden lapsia, joiden kaikkiin juhliin olet osallistunut, ei ne toisten lapset kiinnosta yhtään. Hyvä, jos tekstarin jaksaa lähettää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/16 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kusipään kuolema  oikein iloisesti kusisin haudalle sitähän kysyit, pitkän paskan.,,,,

Vierailija
16/16 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta viinaa. Sitä juodaan vain juhlissa, ja juhlat on aina kun on viinaa.