Nettideittailussa vaikeinta on
arvioida minkätasoista läppää voi toiselle heittää ilman, että toinen ajattelee va-jaaksi. Juuri vastasin yhteen tylsään aloitukseen leikkisästi eikä toinen tajunnut sitä. Ties minä i-dioottina nyt pitää. Pitäisiköhän poistaa mätchi?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Tuollahan nopeasti selviää osuuko huumori yksiin.
No ei kyllä aina pysty, kun kirjoitellessa tuntemattoman kanssa ei voi olettaa yhtään mitään varmaksi. Mitä jos tilanne onkin niin päin, että kuvittelet toisen heittäneen läppää jostain asiasta ja vastaat itse samalla mitalla ja tyyppi olikin tosissaan.
Fiksu ihminen ei heitä esim. sarkastisia heittoja jos ei tunne toista. Kun se toinenkaan ei tunne sinua, eikä voi siis tietää olitko tosissasi ja täystollo vai viljelitkö huumoria.
Paras vaan olla oma itsensä. Jollei huumori uppoa alussa, niin ei se siitä parane.
Ole vaan oma itsesi. Mä ainakin haluan tietää heti jos mies on sitä tyyppiä, joka heittää tuntemattomillekin naisille jotain oksettavaa seksiläppää. Osaan heti sanoa että tyyppi ei ole minua varten.
V-tutti kun tapailin miestä josta vasta suhteen jälkeen sain tietää, että heittää julkisesti somessa jotain käteenveto- ja muuta alapäähuumoria. Ei mitään viitteitä sellaisesta tapailumme aikana, hyvin osasi esittää. Ei olisi tullut ensimmäisiäkään treffejä jos olisin tiennyt, saati että olisin sänkyyn mennyt sen kanssa.
Huoh, pellen roolia heti alussa vetäviä ei kyllä todellakaan jaksa! Yleensä se huumori on vielä tosi väsynyttä. Toisaalta just hyvä jos tulee heti ilmi ettei äo ole järin korkea
Vierailija kirjoitti:
Fiksu ihminen ei heitä esim. sarkastisia heittoja jos ei tunne toista. Kun se toinenkaan ei tunne sinua, eikä voi siis tietää olitko tosissasi ja täystollo vai viljelitkö huumoria.
Ongelma on siinä, että niitä saattaa vahingossa lipsahtaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä aina pysty, kun kirjoitellessa tuntemattoman kanssa ei voi olettaa yhtään mitään varmaksi. Mitä jos tilanne onkin niin päin, että kuvittelet toisen heittäneen läppää jostain asiasta ja vastaat itse samalla mitalla ja tyyppi olikin tosissaan.
No sittenhän selviää että huumorit eivät osuneet yksiin. Onpa kauheaa?
Vierailija kirjoitti:
Huoh, pellen roolia heti alussa vetäviä ei kyllä todellakaan jaksa! Yleensä se huumori on vielä tosi väsynyttä. Toisaalta just hyvä jos tulee heti ilmi ettei äo ole järin korkea
Jos et halua vaivaannuttavia vastauksia niin keksi parempia aloituksia