Lue keskustelun säännöt.
Vatsaflunssa? Onko sellaista?
26.09.2006 |
Karsea flunssa päällä ja eilen alkoi kerran oksettamaan. JOnkun aikaa kykin pytyn ääressä, mutta mitään ei tullut, yökötti vaan.
Kommentit (3)
miksi taudin nimessä on flunssa, jos oireisiin ei kuulu yskiminen ja nuha???
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tuo taitaa suomennos englanninkielisestä sanasta stomach flu, jolla tarkoitetaan tavallista vatsatautia. Tietenkin viruksia on erilaisia, jonkin taudinkuvaan varmasti liittyy tavallisten flunssaoireiden lisäksi pahoinvointia.
oksentelu, kipeä vatsa, hikoilu, päänsärky