Milloin viimeksi teille tuli joku vieras juttelemaan kadulla/kaupassa/salilla??
Mistä asiasta juttelitte? Oliko kyseessä samaa vai eri sukupuolta oleva?
Kommentit (37)
Niin usein tulee että ei ole niin suuri tapahtuma jonka muistaisi jälkeenpäin. Pikkupaikkakunnalla Itä-Suomessa asun ja tuo on aivan tavallista.
No lasketaanko, että kauppias kertoi tulleensa kipeeksi ja odotteli siinä, että joku tulisi päästämään töistä. Ei ollut sairastellut vuosiin ja sanoi olonsa olevan kauhea. Toivotin paranemisia.
Sitä ennen odotettiin muiden ihmisten kanssa, että kauppa avautuu. Siinä tuli parikin ihmistä juttelemaan.
Vålillä bussipysäkillä myös tulee juteltua.
Aika usein näitä tulee. Ihan mukavaa.
Vanhempi rouva ylitti samaa risteystä vastakkaiselta puolelta ja päivitteli ohimennen, että onpa täällä liukasta, ei olisi pitänyt ottaa pyörää.
Ruokakaupassa kassatäti alkoi jutella niitä näitä, enimmäkseen keskusteltiin säästä
Maanantaina oli joku puhelias ukko pyörätelineellä. Pyöristä puhuttiin.
Joka päivä! Minä olen nähtävästi jotenkin sellaisenoloinen, että kanssani pitää jutella. Kaupan parkkipaikalla viereiseen autoon menijä sanoo jotain talvirenkaista ja kyselee, koska vaihdoin, kärryjen luona vanhempi naishenkilö kyselee, oliko täällä tänään kahvi tarjouksessa ja kertoo, että ei hän sen takia tullut vaan siksi, että lapsenlapsi on tulossa illalla ja hän käy hakemassa jäätelöä. Hedelmäosastolla vanhempi mies pyytää apua vaa'an kanssa. Kassajonossa nuori äiti kertoo, että on ensimmäistä kertaa vauvan kanssa kaupassa ja hermoili turhaan, vauvahan nukkuu koko ajan.
Eli minulle puhutaan, minua tarvitaan ja kanssani halutaan jakaa vaikka mitä.
Viime lauantaina joku juoppo, miespuolinen ja ite nainen. Pyysi jämiä tupakasta ja jotain muutakin juteltiin.
Vierailija kirjoitti:
Maanantaina oli joku puhelias ukko pyörätelineellä. Pyöristä puhuttiin.
Kelannut laskeeko ilmat.
Mä olen se joka hölöttää tuntemattomille ohimennen niitä näitä. Anteeksi. Yritän jatkossa pitää pääni kiinni.
Apua. En mä tiedä. Juttelen helposti vieraille ihmisille. Kaupankassa tänään, jotain säähän liittyvää eilen, postissa eilen, postinkantaja tänään.. miehiä ja naisia.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen se joka hölöttää tuntemattomille ohimennen niitä näitä. Anteeksi. Yritän jatkossa pitää pääni kiinni.
Ei. Älä lopeta sitä.
Viime viikolla joku mummeli ihasteli mulle hyljettä tuossa lähirannassa, katseltiin sitten tovi sitä yhdessä.
Korvanapit tai kuulokkeet naisen korvissa salilla tarkoittaa: En halua keskustella kanssasi. Olet minulle pelkkää ilmaa.
Vierailija kirjoitti:
Älä ny. Mä en edes yritä, kun tuppaan aloittamaan milloin kenenkäkin kanssa aiheesta kuin aiheesta. :D
Vierailija kirjoitti:
Viime viikolla joku mummeli ihasteli mulle hyljettä tuossa lähirannassa, katseltiin sitten tovi sitä yhdessä.
Missäs tällaista? :O <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäs tällaista? :O <3
Helsingissä, Kalasatamassa. Muuallakin Hgin rannoilla on näkynyt hylkeitä viime aikoina paljon. Ihania, Kaliksen hylje on Fredi! 💗
Leikkipuistossa tulee yhtenään. Viikonloppuna viimeksi. Small talkia lapsista, säästä, siitä mitä kivoja puistoja/leikkipaikkoja lähistöllä on.
Vierailija kirjoitti:
Leikkipuistossa tulee yhtenään. Viikonloppuna viimeksi. Small talkia lapsista, säästä, siitä mitä kivoja puistoja/leikkipaikkoja lähistöllä on.
Sama. Yleensä katsovat kummeksuen kun lähden hetken päästä yksin.
M44
En edes muista. Ehkä joskus kauan sitten. Eipä sillä, en haluakaan jutella tuntemattomien kanssa.