Mä olen niin ylpeä Lordista!
Kommentit (13)
Hyvä että joku vähän ravistelee noita Euroviisuja, ei varmaan ihan heti unohdu! Saa nähdä onko ensi vuonna muitakin raskaamman sarjan bändejä mukana noissa kisoissa.
Toivottavasti menestyy hyvin finaalissa että kauhistelijat saavat jauhot suuhunsa!
Mautonta ja niiiiiiiiiiiiiiiiin junttia meininkiä. Enää puuttuu se, että ne pieraisisivat mikkiin esityksen päätteeksi ja nauraisivat päälle.
tollaisesta esityksestä? aikuiset ihmiset ihan oikeesti ja tosissaan tekee tollaista? haloo hei!
melodia eikä laulutaidossakaan ole kehumista. kamala esitys!
Tänäänkö se on? Jospa suomi sitten pääsis pois jumbosijalta...
laulutaidottomia, mutta eniten nolostutti lordin kohdalla.
sävellyskilpailu johon suomi osallistuu lapsellisilla monstereilla.. voi voi. mautonta.
Taalta Hollannista lahti myos aani Lordille.
Ja tuuletus oli kova kun finaalipaikka irtos!
Mies istu happamana sohvalla, kun Hollanti putos.
Mutta mitas lahettivat sinne 3 hippityttoa, jotka laulo mitaansanomattoman biisin omalla fantasiakielellaan??!
Ja se oli viela heti Lordin jalkeen, ei ihmekaan etta putosivat...haha
seistä tönköttivät vaan paikallaan ja heiluttivat vain hirviöpäitään. huono!
Niitä lässytys biisejä oli taas tusinoittain..Sinne olis taas Metsäketo hukkunut ja suomi tippunut jos vanhaa rataa oltais menty!