Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lapselle päälle hiekkalaatikolle kun ulkoillaan aamupäivällä

Vierailija
07.05.2006 |

Noin klo 9-11? ja pojalla ikää 2v?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 aikaan on vielä viileää, lämpenee sitten puoleen päivään mentäessä jos on lämmetäkseen. Pue sellaisia vaatteita joita on sitten helppo vähentää tarpeen vaatiessa.

Vierailija
2/4 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisäasun (t-paita ja kollarit) päälle haalarin. Mutta sitten oon vieny lisäks varakollegehousut ja takin, jotka tädit voi sit laittaa pihallementäessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu-ulkoilulla ei ole vielä kovin lämmin, mutta haalari tuntuu aika kuumalta.



Mites muut?

Vierailija
4/4 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

helppo siitä sitten vähentää kun lämpenee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän