Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

plussapisteet vai smarketin bonuspisteet? kummasta saa paremmin hyödyn? kummassa käytte? kiitos

Vierailija
30.09.2006 |

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

a24 melkein vieressä (bensa on halvempaa ku lähimmällä abc:lla) k-kauppa lähikauppana jne

Vierailija
2/18 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-kortilla saa huomattavasti enemmän bonusta. Siksi olemme keskittäneet ostoksemme s-ryhmän paikkoihin. S-kortilla rahat menevät myöskin tilille, ja niitä ei ole pakko kuluttaa tiettyyn päivämäärään mennessä, kun taas plus-piste lappunen on vaan tiettyyn päivämäärään asti voimassa. Toisaalta täytyy sanoa, että plussa- kortilla saa parempia tarjouksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on s-kortti ja tänä vuonna olemme keränneet jo n. 300 euroa. Saamme reilut 30-40 euroo joka kuukausi. Meillä kertyy kauppareissuista suurimmat bonukset. Kuukaudessa meillä menee kauppaan n. 500-600 euroa. Lisäksi puhelinlaskuista kertyy. Muut ovat lähinnä satunnaisia.

Vierailija
4/18 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismassa käyn enemmän kun cittarissa, sillä plussat ei kerry yhtä hyvin kun s-bonukset ja bonukset kasvaa tilillä korkoa.

Vierailija
5/18 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei saada juuri mitään mistään, koska ei kuluteta paljon. Nelihenkinen perhe, mutta kauppalaskut on niin pienet, että joku hullu euro silloin tällöin.

Eli: kaikki bonukset on sun omasta pussista maksettu. Eniten säästät kun et alunperinkään osta paljon.

Vierailija
6/18 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ässän pisteet ehdottomasti ainakin meillä

- puhelinkulut

- bensakulut

- sähkö

- ruoka

- vakuutukset

- yms...

noin. 50-100 euroa kuussa bonusta s-tilille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/18 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tankataan A24 asemalla, saadaan sieltä bensa halvalla (abc kallis).

Yleisesti noita vertailin ja tulin siihen tulokseen, että S-bonus on parempi vaihtoehto jos ostoja on suht vähän / kk eli alle 500 muistaakseni. Mitä enemmän ostoja, niin sitä paremmin tasoittuu. Kunnes taas jossain tosi korkeilla ostoilla kääntyy S-bonuksen eduksi. Citymarketissa on paremmat viikottaiset tarjoukset kuin s-ryhmällä, toisaalta asiakasomistajapäivillä saa lähes kaiken -15%... Suo siellä vetelä täällä. Itse taiteilen tässä välissä, toisena kuukautena toisesta enemmän ja toisesta toisena.

Vierailija
8/18 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

luonnollisin valinta meille on plussakortti. Ruokamenot ovat kolmehenkisessä perheessä kohtuullisen pienet, nykyisin noin 400 euroa kuussa, välillä jopa alle sen. Enemmän plussaa on varmaan viimeisen vuoden aikana tullut K-kengästä, intersportista, k-raudasta, Kodin ykkösestä jne. Ja autot tankataan tietenkin Nesteen asemilla. En ole koskaan vertaillut eri kortteja, koska asuinpakkani lähikauppa on aina ollut k-ryhmän kauppa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/18 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon edullisemmat tuotteet ja antavampi bonus systeemi...

ikinä en ole kuukaudessa saanut plussa pisteitä edes kahta plussaseteli vaikka ainoastaan cittarissa käytiin.



Nyt siirtynyt prismaan ja s-markettiin. Perus hinnat tippuneet 10 % ja bonusta tulee 10-20 ¿/kk

Vierailija
10/18 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmista saamme hyvin takaisinpäin. Suht saman verran ostetaan molemmista kaupoista, ja melkeimpä yhtäpaljon saadaan molemmista takas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/18 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuo mielestäni paremman katteen. Järkevämpi systeemi, rahat kertyy tilille samassa suhteessa käytetyn rahan kanssa. En ymmärrä sitä plussa-systeemiä...



Vaikka, omalla paikkakunnallani on citymarketeissa hyvät ruokaosastot ja muutenkin hyviä tarjouksia. Jos k-ryhmällä olisi vastaava systeemi kuin s-marketeilla, niin luultavimmin olisin k-kaupan vakiasiakas ja bonuksia/plussaa kertyis mukavasti!



Eli ihan paremmin toimivan bonus-systeemin takia olemme keskittäneet ruoka- ja bensaostot s-ryhmään. Toki vakuutukset Tapiolassa ja netti elisalta, taitaa sähköstäkin tulla bonukset.

Vierailija
12/18 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en osaa oikein käydä Prismassa - nyt olen kyllä yrittänyt. Lähimmässä Prismassa on Citymarkettia huomattavasti huonommat tuoretavara- (vihannekset, hedelmät, liha, juusto) valikoimat. Joten jos jotain ostaa Prismasta, on tuoreet melkein haettava Cittarista, ainakin jos aikoo tehdä jotain muuta kuin broilerinsuikaleita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/18 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen keskitimme ostokset K-kauppaan, plussaa tuli joku 5-10 e kuussa. Lähikaupaksi tuli Sale, joten otimme Bonuskortin ja nyt tulee tilille n. 30-40 e kuussa. Eli ennemmän, MUTTA Skaupan (Prisman) valikoima huomattavasti surkeampi ja kalliimpi kuin Cittarin.

Vieläkin menemme tarjousten perässä Cittariin välillä.

Vierailija
14/18 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käydään silti Prismassa koska on ehdottomasti (täällä ainakin) kokonaisedullisempi (no tulipa Frangen-lainaus :-)) ja s-kortilla tosiaan saa kivemmat bonukset kuin ne K-kaupan setelit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/18 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä mistä vakuutusyhtiöstä?

Ja joku sanoi, että sähköstäkin saa...mistä ihmeestä?

Vierailija
16/18 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän on teidän omia rahojanne. Olette vaan lainanneet ne s-ryhmälle tai k-ryhmälle.



K-kaupoissa tavara halvempaa, koska ei maksa niin paljon asiakkaalle takaisin.

Vierailija
17/18 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussat ovat vain naurettavaa huijausta. Etu tyyliin promille ostoksista, kun taas bonuksilla se on jopa 5 % riippuen kuukausiostoista. Yleisimmin ehkä se 3 % prosenttia.



Plussaa ei saa edes k-raudan tilatuista tuotteista. Ei hitto soikoon senttiäkään! Vaikka ostaisit kaikki remppavehkeesi sieltä tilattuna niin penniäkään ei tipu. Vitun nihilistit.



Vierailija
18/18 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten on toi valintatalo/siwa kortti