Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Entäs 1978-1980 syntyneet? Elämäntilanne?

Vierailija
20.08.2006 |

Mies?

Lapsia?

Ammatti/opiskelut?

Muu elämä?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Mies? Kyllä

Lapsia? 2

Ammatti/opiskelut? AMK- tutkinto

Muu elämä? Hyvin menee, on ystäviä ja terveyttä.

Vierailija
2/28 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Mies?

Avomies



Lapsia?

05 syntynyt poika



Ammatti/opiskelut?

Ammatti on, ja vakityö.



Muu elämä?

Elämä tuntuu ja maistuu hyvältä :)

Oma asunto, jota rempataan ja töihin kohta palaan.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies? Kyllä

Lapsia? 2

Ammatti/opiskelut? Esimies/AMK

Muu elämä? Aivan loistava elämä tällä hetkellä ja uskon sen vaan paranevan :)

Vierailija
4/28 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Mies? Avomies



Lapsia? Ei ole



Ammatti/opiskelut? Yliopistotutkinto loppusuoralla ja aktiivisesti mukana työelämässä



Muu elämä? jossain määrin ahdistaa nykyinen työni. Ja satunnaisesti muutamat muutkin asiat, vaikka kaikki on periaatteessa ihan ok. Mutta ehkä se ei vaan riitä...

Vierailija
5/28 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies? Aviomies

Lapsia? 2

Ammatti/opiskelut? AMK-tutkinto

Muu elämä? Hyvin menee, tällä hetkellä ä-lomalla. :)



Vierailija
6/28 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies? On, ihana

Lapsia? Pojat 03 ja 05

Ammatti/opiskelut? AMK

Muu elämä? Kotiäitinä ja elämä on mukavaa. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/28 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Mies? ei naimisissa, eikä asuta yhdessä, mutta deittaillut tässä jo jonkin aikaa

Lapsia? 2kpl

Ammatti/opiskelut? lukio, ammattitutkinto ja nyt tänään alkaa AMK

Muu elämä? hyvin menee. :D

Vierailija
8/28 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on ja aviossa ollaan oltu 2002 lähtien.



2 lasta (00 ja 04 syntyneet)



koulutus yo-pohjainen kokki...



tällä hetkellä kotihoidontuella kotona, töitä etsin... omakotitalossa asutaan miehen kotikunnassa... elämä on hyvin rauhallista ja tavallista perhe-elämää =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/28 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Mies? Avokki

Lapsia? 1kpl

Ammatti/opiskelut? Loppusuoralla

muu elämä? Harrastuksia ja kavereita on.





Vierailija
10/28 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mies? Yhdessä ollaan oltu jo 12 vuotta, naimisissa 1 ½ vuotta.

Lapsia? Yksi, vuoden ikäinen.

Ammatti/opiskelut? Gradua vaille valmis. Työpaikka valmiina odottamassa.

Muu elämä? Parilla ystävällä saman ikäinen lapsi, heidän kanssa tapailemme päivisin. Lapset saavat leikkiä. Muihinkin ystäviin läheiset välit, tapaillaan edelleen. Käyn noin 3 kk välein iltaa istumassa tyttöystävieni kanssa. Miehen kanssa käydään suurin piirtein samoin välein esim syömässä ja teatterissa/leffassa/taidenäyttelyssä tms. Joka ilta, lapsen mennessä kahdeksan maissa nukkumaan, tehdään miehen kanssa ruokaa ja nautiskellaan toistemme seurasta. Suhteet vanhempiin läheiset, näkevät lapsenlastaan muutaman kerran viikossa.

Asutaan omassa talossa Helsingissä, oma auto, vene, koira ja muuta perinteistä. Mies töissä, minä kotona. Kotona olemisen ohessa väännän gradua. Suunnitelmissa olla kotona vielä pari vuotta, sitten lapsi tarhaan ja minä työelämään.

Kaikki on kohdallaan, olen onnellinen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/28 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Mies? = avomies



Lapsia? = yhteisiä yksi + miehen ekan liiton muksut



Ammatti/opiskelut? = yliopistotutkinto valmistui jokunen vuosi sitten, pätkätöissä olen ja jatkan opintoja siinä sivussa



Muu elämä? = Omistusasuntoon ei täällä pk-seudulla pääse meidän tuloilla kiinni. Toista lasta vielä toivon ja pysyvää työpaikkaa.

Vierailija
12/28 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ammatti löytyy

mies löytyy

kaikki loistavasti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/28 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on, ollu sama jo 13 vuotta ja naimisissakin tullu oltua yli 10

Lapsiakin löytyy 6 kappaletta tällä hetkellä, mut lisää tulossa.

Kouluja en oo kamalasti kerenny käymään.

Noin muuten kaikk' männöö hyväst.

Vierailija
14/28 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Mies?

Seitsemättä vuotta naimisissa.

Lapsia?

Syntyneet 02 ja 04. Yksi vielä haaveissa myöhemmin

Ammatti/opiskelut?

oon maisteri

Muu elämä?

Yksityisyrittäjänä painan pitkää päivää. Lapset hoidossa. Tää on hyvä ikä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/28 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mies?

Naimisissa

Lapsia?

on

Ammatti/opiskelut?

gradu ja jotai pientä vielä uupuu

Muu elämä?

kotona jälkikasvun kanssa

Vierailija
16/28 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa reilu 5v, kaksi lasta. AMK-opinnot kesken, mutta ammattitutkinto jo takana. Teen työtä josta tykkään ja on kavereita. Elämä on oikeestaan tosi mukavaa tällä hetkellä.

Vierailija
17/28 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Mies? Kyllä, yhdessä 10 vuotta, naimisissa 7

Lapsia? neljäs syntyi juuri

Ammatti/opiskelut? AMK

Muu elämä?


äippälomalla, sitä ennen 3 vuotta töissä, ok-talon rakennusprojekti meneillään, kaikki oikein hyvin! Ystäviä, terveyttä ja rahaakin sen verrran mitä tarvitsee;)

Vierailija
18/28 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisessa kun oli 82-84 syntyneet...

Vierailija
19/28 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aviomies, naimisissa -04 lähtien, yhdessä asuttu -98 lähtien.

Lapsia kaksi: 3,5v. poika sekä 11kk tyttö.

Diplomi-insinööri (valm. -02), töissä Nokialla (nyt hoitovapaalla).

Espoossa asutaan omassa kerrostalokolmiossa, haaveillaan muutosta muualle - ainakin rivitaloon tai joskus omakotitaloon maalle - mutta töiden perässä on mentävä. Ystäviä jäljellä onneksi lapsuusystävistä mammakavereihin, mutta ihan liian vähän ehditään yhteyttä pitämään. Onneksi nyt alkaa kaikilla olla käsillä sama elämäntilanne ja " mattimyöhäisetkin" alkavat pikku hiljaa siirtyä perhe-elämän pariin :)

Vierailija:


Mies?

Lapsia?

Ammatti/opiskelut?

Muu elämä?

Vierailija
20/28 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avopuoliso

4 lapsi masussa ja sitten loppuu lasten hankinta

vakituisessa työsuhteessa mukavalla alalla

Elämä on elämää:)